Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

liesdix schreef:Ik heb Hartog luzerne ook al vaak gegeven aan mijn paard. Die is fijner gesneden en zachter. Bij fiberforce zitten sprieten tot 8cm keiharde luzerne. ( het knakt als je het buigt)
Mijn oudste merrie kan niet 100% meer goed kauwen maar die krijgt dit zonder problemen weg..Ik vind de lucerne stengels ook niet te hard of te lang..Ik snap dat het vervelend is als je paard zoiets krijgt,maar kan me niet voorstellen dat dit erg vaak voor zal komen..Ik heb ook care4life gegeven en dat kon mijn oudste merrie haast niet wegkrijgen en dat is ook echt een voer waar super goed op gekauwd moet worden..

Ik zat voor van de winter aan Care4life te denken, had hier een proefzakje van, maar werd ook niet erg enthousiast gegeten...
ze komen ja waarschijnlijk ook met de kleine zakken. Als dat doorzet en ze zijn niet al te duur pak ik me een kleintje. Vind die grote net wat te veel. 
Letizia schreef:Hmm klinkt als interessant voer
Ik voerde altijd de Agrobs Aspero, maar sinds die in de nieuwe zakken zit, vind paardlief er weinig aanIk zat voor van de winter aan Care4life te denken, had hier een proefzakje van, maar werd ook niet erg enthousiast gegeten...
@Chantal, waar heb jij dit besteld? De molen verkoop toch Cavalor?
is binnen een paar dagen binnen. Vind het fijn voer en Tarja vind het super lekker! Heb het idee dat dit voer smakelijker is dan C4L.
.Mede door de E stoffen.