Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cp112 schreef:De fjord is betuigd, zelf kan ik niet goed mennen en heb er geen spullen voor. Dus dat gaat niet. Maar het is ook al zeker 3 jaar geleden dat er iemand op heeft gezeten, dus eerst even afwachten hoe het allemaal gaat
Even om iets uit de wereld te helpen. Zomereczeem is een allergie voor de colicoidemug. En niet gevoeligheid voor voer, dat zijn geen eczemers. (Even voor degene boven mij)
Edit nu 2 boven mij.
Xapple. Ben het met je eens hoor. Dit is zeker weten extreem overgewicht. Minimaal 100 kilo moet eraf. En dat voor een dier wat zon 400-450 wegen moet is heeeel erg veel. Ik schrik er ook van dat mensen dit 'mee vinden vallen'.
Dat geeft maar weer aan hoe erg het gesteld is met het overgewicht onder paarden.
cp112 schreef:@Lailapri. Lees even het topic door
Ze krijgt lekker ruwvoer. Is ook niet helemaal van het gras af. Valt nu langzaam maar zeker lekker af
Daarnaast at ze eerst ook zand, nu heeft ze een liksteen en doet dit niet meer.
Ze is een stuk opgewekter en vind het maar wat leuk om aan het werk te gaanZe valt af, maar niet heel snel, wat ook niet moet. We gaan lekker zo verder, ik denk dat we op de goede weg zijn.
@Joolien, ja dat zijn zekerweten vetbultenZe zijn al wat minder gelukkig. Ze zorgen er wel voor dat de singel en dus het zadel naar voren schuiven... Maar het is nog te doen en het wordt gelukkig dus ook al minder
@xApple. Ik heb de schaar in de manen gezet. En omdat ze eerst hingen sprieten ze nu alle kanten op. Moet er nog steeds met het scheerapparaat overheen maar vergeet dat steeds![]()