Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moonfish13 schreef:Dat was zeker een ''normale'' therapeut?
Het kan namelijk, uitgaande van de ''nieuwe methode'' dat iets niet werkt.
Dat is bij de traditionele methode niet te verklaren, met de nieuwe wel.
*knip*
Ik weet dat 'ie een mixje had met verschillende soorten bloesems, maar wat je precies met die lagen bedoelt en "nieuw" versus "oud"... geeeeeeeen idee. You complete lost me there
Nouks schreef:moonfish13 schreef:Dat was zeker een ''normale'' therapeut?
Het kan namelijk, uitgaande van de ''nieuwe methode'' dat iets niet werkt.
Dat is bij de traditionele methode niet te verklaren, met de nieuwe wel.
*knip*
Poeh, niet banketstaaf bedoeld, maar ik snap hier echt niks vanIk weet dat 'ie een mixje had met verschillende soorten bloesems, maar wat je precies met die lagen bedoelt en "nieuw" versus "oud"... geeeeeeeen idee. You complete lost me there
Balada schreef:Ik doe paarden en mensen.... Eigenlijk weinig verschil. Enkel de dosis.
Moonlight (?) denk ik heeft alles al perfect uitgelegd, die zit er spot op.
Als jij nu even nakijkt via alle info dat Moonlight al heeft gegeven , wat op je pony lijkt ,
stuur me dan een PB.
Equardor schreef:ik heb ook goede ervaringen met Bach. als ik jou geval zo lees, zou ik het combineren met een stukje oefenen in leiderschap. Als zo'n dier weet wat zijn plek is dan worden ze vaak rustiger is mijn ervaring. Hem samen met een dominante merrie zetten als dit mogelijk is, kan ook al veel goed doen. Klint als een te vroeg en abrupt afgespeend veulen, dit kan grote schade geven. Wens je veel succes en geduld
).
moonfish13 schreef:Als ik eerlijk ben, zou ik liever voor een telefonisch consult gaan van een goed opgeleide cint therapeut..
Als van een therapeut van de huis-tuin-en-keuken opleiding aan huis.
Maar dat moet je voor jezelf uitmaken natuurlijk, maar ik zou pertinent niet willen dat er met de traditionele methode gewerkt wordt. Niet met een dier.
EllenB schreef:Ik kan je wel helpen. Heb bokker Evelli ook geholpen met paniek-beestje. Moet je maar even opzoeken (topicnaam was iets van 'plotselinge heftige gedragsveranderingen'). Omdat ik mezelf aanbied, werk ik in dit geval op no-cure, no pay basis. Meer info vind je op mijn site. Ik zal je vast waarschuwen... wat is doe is nog zweveriger dan Reiki