Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Traagheid is niet altijd lichamelijk (geen energie) of een teken van onwil of verzet! 

su72 schreef:Hoe is het gegaan zondag?
Heb je verschil gemerkt?

pizza64 schreef:Wij gaan ook iets uit proberen. Aangezien er bij ons op stal cavalor muesli word gevoerd gaat Alcazar op 4 scheppen Pianissimo en krijgt hij er Pavo MultiVit 15 bij. Hij gaat dus helemaal van de brok af, ben benieuwt hoe hij het er op gaat doen.

PintoNatal schreef:pizza64 schreef:Rustgevend in de zin van rust in z'n hoofd minder spanning in zijn lichaam zodat ie zich kan concentreren op doorlopen. In principe heeft ie energie genoeg. En dan dus de PAVO voor meer energie. En zoals ik zeg uit proberen.......
sorry dat ik het zei, mijn excuses.

pizza64 schreef:Tja het is ook wel tegenstrijdig een rustig paard iets voeren wat kalmerend werkt. Maar goed zoals jij ook al eens opmerkte ondanks dat het van die coole kikkers zijn zijn ze toch op een bepaalde manier gespannen.
Spring jij wel eens met je paard Don_Zhivago? Iris wel en dan reageert Alcazar weer heel anders als in de dressuur ring. Hij vind sommige hindernissen heel spannend en weigert ook wel met name als er iets aparts onder de hindernis staat. Maar hij raakt lang niet zo in zichzelf gekeerd, de hulpen blijven veel beter doorkomen. En dat is iets wat in de dressuur ring soms totaal niet meer lukt.

pizza64 schreef:Wij gaan ook iets uit proberen. Aangezien er bij ons op stal cavalor muesli word gevoerd gaat Alcazar op 4 scheppen Pianissimo en krijgt hij er Pavo MultiVit 15 bij. Hij gaat dus helemaal van de brok af, ben benieuwt hoe hij het er op gaat doen.