Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Haffiesannie schreef:Ik ga hier echt niet zitten liegen hoor, ik vertel precies het verhaal zoals het gaat!
Ik heb er helemaal geen problemen mee dat ze buiten staan, beter dan op stal!
En dat ze vies zijn, maakt dat wat uit? Daar had ik het toch niet over?
En de blubber, maakt me ook niet veel uit want er zijn ook veel droge stukken, alleen dat die wortels in de blubber werden gegooid.
Ik wil verder wel omschrijven hoe dat hooi eruit ziet hoor?
Desnoods maak ik een foto en zet ik het neer.
Ik heb het trouwens de ene keer over de eigennaar van de paarden en de andere keer over een boer.
Er is laatst niet voor niets de dierenbescherming komen kijken bij de BOER , die heeft namelijk ook een paardje, en hij moest gelijk de dierenarts bellen.
En over de eigennaren van die paarden die ik verzorg, die gaan opzich wel goed met hun paarden om. Ik heb alleen bij bepaalde zaken een andere mening, mag ik dat dan niet hebben?
Ik kom misschien als een bemoeial over, maar vroeg het me gewoon af hoeveel wortels paarden mogen?
Had bij bepaalde dingen me twijfels, en vroeg me af hoe andere er over denken.

LecyTinker schreef:ik geloof iedereen zijn argumenten wel, maar vroeger stonden bijna alle werkpaarden op voederbieten en dat kregen ze als volledige voeding. Dus hoe zit dat dan als je het qua gewicht omrekend naar wortels? Dan zit je ook al snel aan een flink wat kilo wortels per dag, toch?