Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hyppolyte schreef:Hey, ik heb nog even opgezocht welk vitaminepreparaat ik altijd geef en dat is Vital B-Max, een vitaminebooster. Deze werkt bij die van mij dus heel erg goed om de mok te voorkomen. Het is niet echt heel goedkoop (ook niet superduur hoor), maar het werkt heel goed.
Ik heb 'm hier gevonden, ik haal 'm zelf altijd bij mijn DA, maar ik zie dat ie hier een stuk goedkoper is:
http://www.dochorse.be/Apotheek/VITALB-MAX/product/detail(897).aspx
lailapri schreef:synthetisch gewonnen vitamines schijnen op langer termijn alleen maar slecht te zijn.
. Dat zou de basis moeten zijn, en vandaar uit (mocht je paard het er niet goed op doen) kun je kijken wat ze evt. tekort komt. Heeft je paard geen aantoonbare tekorten? Voer dan niets extra.
. Dani62 schreef:Francis: ik weet niet waarom jij op mijn post reageert met zinnetjes als 'doorgeslagen naturals'...
Ik hoop in ieder geval niet dat je op mij doelde met jouw post, want mijn doel is niet de natuur na te bootsen, maar wel om het zo goed mogelijk te doen....
Dani62 schreef:gras en hooi zit alles en het is dé voeding voor paarden.