Paarden en Bach Bloesem Remedies

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suzan_bobar

Re: Paarden en Bach Bloesem Remedies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 13:33

Ik heb het niet zelf samengesteld hoor :D
Ook ik haal er iemand bij, die er wel ervaring mee heeft en het al een hele poos voor mensen gebruikt ;)
Mensen die mij pb'en die stuur ik ook naar haar door :D
Inderdaad is het een super middel en ik hoop ook echt dat er veel mensen baad bij hebben, want ik heb het er wel bij :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:38

laatste keer dat ik haar erover sprak zocht ze iemand die het voor haar kon doen, want zij had er nog niet zoveel ervaring mee :)
in ieder geval niet bij paarden :) dit is in januari/februari geweest
maakt voor de rest neit uit hoor, maar Etty heeft dus nog niet heel erg lang ervaring met bach bloesems bij paarden :)

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 14:22

Nee dat klopt, dat doet ze nog niet zo lang. Bij mensen al wel langer :D Ik ga ervan uit dat ze zich er voldoende in verdiept heeft voordat ze ermee op de markt kwam :D
Daarbij heeft ze voor mij de goeie uitgekozen blijkt, dus dat is voor mij een zeer positief teken :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 14:25

omdat in haar nieuwsbrief staat dat je ze zelf uitmoet zoeken aan de hand van de lijst ga ik er vanuit dat je ze dus zelf moet uitzoeken, dat zij de druppels in het potje doet en dat opstuurt :)

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 14:30

Klopt, echter gebruikt ze ook je verhaal en zal ze heus geen verkeerde Bach bloesems opsturen naar iedereen hoor ;)
Iedereen staat vrij om te gaan naar diegene waar men heen wil; gaan, dus als je iemand anders wil adviseren,.... Ga je gang :D Hoe meer info in dit topic hoe beter :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 14:36

degene die mij helpt heeft het al druk genoeg :) dus ga geen reclame voor haar maken :)

meliciana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 15:01

Suzan_bobar schreef:
Klopt, echter gebruikt ze ook je verhaal en zal ze heus geen verkeerde Bach bloesems opsturen naar iedereen hoor ;)
Iedereen staat vrij om te gaan naar diegene waar men heen wil; gaan, dus als je iemand anders wil adviseren,.... Ga je gang :D Hoe meer info in dit topic hoe beter :D

Dat bedoel ik: jij zelf moet aangeven wat er scheelt, maar meestal sta je er als eigenaar té dicht op en ben je té emotioneel betrokken waardoor je dingen verkeerd gaat bekijken, en mss ook niet objectief. Normaal komt de therapeut aan huis, bespreekt die met de eigenaar het probleem, maar gaat ook contact maken met het paard. Het paard zelf kan ook nog veel vertellen, en veel accurater dan de eigenaar. Ik ga altijd eerst bij de klanten thuis, neem het paard door, en dan pas ga ik samenstellen. Dit verkleint de kans op een verkeerd samenstelling, en zo hoef je telkens maar 1 kuur te geven.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-09 00:20

Bij Etty is het een keuze die jezelf maakt. Kijk maar op http://www.paardenhealing.nl en dan onder Bach bloesem. Dan kun je gewoon kiezen voor een consult op lokatie :D

Nog meer mensen met tips, wetenswaardrigheden of opmerkingen over Bach bloesem. Gebruik dit topic maar, want ik vind het een reuze intressant onderwerp :D

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 14:27

Gisteren mijn eerste endurance gereden met Boobs en ik moet zeggen dat ik onder de indruk was, behalve bij het begin en het einde, liep hij de hele rit zonder problemen,... Niets was eng en zo dapper had ik hem nog niet meegemaakt!! Heel bijzonder!!!
Meer info over de wedstrijd zie: [END-ITP] Endurance Otterlo, ik ben zooo trots op mijn kleine aap!

kinky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 08:44

Mijn paard heeft de meeste stress met het op de trailer gaan, en bij wedstrijden (vlaggen reclame borden en onverwachte situaties).

Vanavond gaan we oefenen op het concours terrein, zou ik dan die rescue remedie van bach kunnen gebruiken? Ik heb gelezen dat je gewoon 8 druppeltjes op een boterham kan doen en geven voor je weggaat.

Ik heb een middel nodig voor actuele situaties. Niets blijvends ik wil haar zoveel mogelijk in haar waarde laten.
Is rescue remedie dan iets?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:43

Klopt :) de recsue is inderdaad voor stressvolle momenten en is niet blijven :)

Zou haar dan twee keer een dosis geven op een stukje brood :) dus een half uur van te voren en een kwartier daarna nog eens

Maar wat bedoel je met: niets blijvends ik wil haar in haar waarde laten?

kinky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:07

@evelli, mijn paard heeft veel volbloed in de moederlijn. Dus ze is van zichzelf al vrij heet.

Ook heeft er ooit iemand mij verteld dat ze een houtpaard is ( voor diegene die weten wat ik bedoel)
Ik wil niet teveel middelen gebruiken om mijn paard te " veranderen" , bij rescue heb ik het idee dat het haar ( en mij) kan helpen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:12

met bachbloesems "verander" je niets aan je paard :) je brengt het in balans :) en kan je ze dus heel goed ook mee helpen :)
maar als jij het idee hebt dat je het alleen nodig hebt bij het trailerladen en wedstrijden dan is rescue perfect :)

lena83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:41

hi ik heb een consult gedaan bij Irene Bras.
http://www.archangelica.nl
Zij werkt met heel veelverschillende bloesemremedies uit de hele wereld. Morgen gaat ze er waarschijnlijk mee bezig. We krijgen samen een remedie omdat we elkaar flink versterken. Mijn paard is volbloed arabier en flink snel gestressed. Ik ben benieuwd of ik verschil merk.

lena83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 19:45

Nou ikheb een remedie gekregen. Een combi van bloesem en edelsteen. Bescherming en rode bosvogeltje met smokey quartz. Volgens mij een prima combi. op www.bloesem-remedies.com
stat de exacte beschrijving. Bij verandering meld ik mij weer