gladiator test op bokt

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 19:50

De mijne heeft ook ribbels in haar hals, staat ook 24/7 op het land, onbemest en kort, af en toe krijgen ze er een strookje lang gras bij en gaat er een ander deel dicht wat kaal is.Ik heb ook geen andere mogelijkheid om te stallen, zo staat ze nu eenmaal, zomer en winter. ( andere stalling is geen optie )

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:42

Ik schrik toch van de houding van sommige mensen.

Ik krijg de opdracht een test te doen met paarden met het middel, regel dat allemaal uit eigen zak. Ik heb per paard 200 euro uitgegeven, uit eigen zak betaald! Dat is 600 euro, drie flessen per paard en de rondritten door heel nederland om de paarden voor de test te komen bekijken.

Ik wordt vervolgens tegengewerkt door de leverancier, waardoor ik niet op tijd kan leveren, de flessen zijn maar 2 of 3 dagen te laat aangekomen overigens. De communicatie verliep stroef omdat ik hier alles alleen moet doen, de paarden, het kantoor, ik ben heel veel onderweg om les te geven en optredens te doen, en dan zat ik nog met de stagaires die aan hun afstudeerproject werken en daardoor niet regelmatig op kantoor zijn, dan ineens haalt mijn zakenpartner de drie flessen ineens weg die ik voor de test had klaarstaan en toen ik ze wilde versturen bleek hij ze meegenomen te hebben naar een clinic om daar te verkopen. Vervolgens moest ik ze dus vanaf een ander adres laten versturen en kwamen ze te laat aan.

Zover het kon heb ik iedereen steeds gemaild.

Vorige week stuur ik een mail met daarin nogmaals excuses voor de vertraging en een vraag om de testverslagen met foto's in volledige versie door te mailen en krijg daarop nog steeds geen reactie.

Elk paard in de test is zienderogen opgeknapt, er was een paard bij dat afgemaakt zou worden dit jaar als de situatie niet zou verbeteren Dat paard kon binnen enkele weken na aanvang van de test voor het eerst in tijden weer gereden worden. Ik neem aan dat duidelijk is dat het middel werkt.

200 euro per paard uitgegeven en dit is wat ik er voor terugkrijg?

Mijn bedoelingen waren steeds goed, ik moest kiezen uit meer dan 40 aanmeldingen en heb jullie paarden daaruit gekozen. En dan ontvangen jullie een fles drie dagen te laat en ineens ben ik de pias?

Ik hoop dat jullie toch de testresultaten willen doormailen en dat we alsnog langs kunnen komen om te zien hoe jullie paarden opgeknapt zijn door het middel en dat we de toestand rond de test kunnen vergeten. Ik snap jullie frustratie, en vergeet ook niet hoe gefrustreerd ik me gevoeld heb!!!!

Ondanks alles hebben jullie wel hulp gekregen waar niemand die meer voor mogelijk hield bij sommige paarden uit de test.

Zoals ik al in mijn mail schreef vorige week krijg ik hier aan huis een grote opslag zodat ik gewoon normaal kan uitleveren en hebben we nu een vaste medewerkster op kantoor die de bestellingen aanneemt en verstuurd.

Het is niet makkelijk om zoiets op te starten, al helemaal niet als de leverancier niet helemaal meewerkt en de andere hierboven uitgelegde toestanden.

Hopende dat het jullie paarden nog steeds goed gaat en dan hierbij NOGMAALS mijn excuses voor hoe het gelopen is,

Hartelijke groet,

Noor

Rochiril

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:38

Ik denk dat je mij dan toch nog vergeten bent, heb het middel nooit gezien, noch een mail.
Zoals je kan lezen val ik je niet zo zeer aan over het feit dat ik nooit een fles Gladiator gezien heb. Wel val ik er dan over dat ik nooit een mail gezien heb, want ik kan me best voorstellen dat je de afstand te groot was naar zuid-limburg of wat dan ook. Ik heb je zoals gevraagd mails met foto's e.d gestuurd waar ik ook ontvangstbevestigingen op gekregen heb, helaas nooit meer een antwoord, dat leek mij niet zoveel gevraagd.

Kan je dan ook geen testresultaten sturen helaas. Ik hoop dat het de rest goed gaat. :)