Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sonja schreef:Lydia, jouw voerschema is er dus zoeentje die ik niet snap. Waarom nou eerst krachtvoer en pas daarna ruwvoer?
Lydia_ schreef:Sonja schreef:Lydia, jouw voerschema is er dus zoeentje die ik niet snap. Waarom nou eerst krachtvoer en pas daarna ruwvoer?
Hmm, als ik eerlijk ben heeft dat bij ons niet echt een speciale reden, alleen dat het voor ons zo beter uit komt. Hier staan ze dan allemaal lekker aan hun brokken te knagen, en waarneer ze dat op hebben krijgen ze hun hooi.
BinkieDusty schreef:Lydia_ schreef:Hmm, als ik eerlijk ben heeft dat bij ons niet echt een speciale reden, alleen dat het voor ons zo beter uit komt. Hier staan ze dan allemaal lekker aan hun brokken te knagen, en waarneer ze dat op hebben krijgen ze hun hooi.
Nou moet ik er bij zeggen, dit doen we op het werk ook. Ik werk in een stal en 's morgens voeren wij eerst biks en dan pas hooi. Wij doen dit omdat dat allemaal wat sneller gaat en de paarden dus sneller tevreden staan te knabbelen, zodat wij in alle rust hooi kunnen voeren en hun de stal niet kappot trappen. (1 sportmerrie heeft zichzelf zelfs kreupel getrapt)
chanouk schreef:Hmm, als ik eerlijk ben heeft dat bij ons niet echt een speciale reden, alleen dat het voor ons zo beter uit komt. Hier staan ze dan allemaal lekker aan hun brokken te knagen, en waarneer ze dat op hebben krijgen ze hun hooi.