EstherMe schreef:niet veel kilo denk ik
Neuh niet echt... het is toch altijd te weinig volgens madam, ook al zou ze op ontploffen staan....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Breghje schreef:Das ongeveer anderhalve kilo toch? Al is muesli minder zwaar dan biks uiteraard. Zeg een goede kilo voor het gemak. Prima toch?
EstherMe schreef:Breghje schreef:Das ongeveer anderhalve kilo toch? Al is muesli minder zwaar dan biks uiteraard. Zeg een goede kilo voor het gemak. Prima toch?
Muesli weegt de helft, dus hij krijgt dus ong 0,75 kilo. Kan altijd meer geven als hij straks weer volop aan het werk isEerst kijken hoe hij het hierop doet!Vandaag had hij ook energie voor 10
Breghje schreef:Sonja_vR schreef:ik ga waarschijnlijk de vito aan mijn eczemer geven , zitten geen granen in , dus zetmeel is ook nihil in dat voer
zetmeel = 6,8 %
suiker = 3,9 %
ze krijgt er dan nog steeds een halve portie gemuse en krauter mineralien van hippolyt bij
Bij ons op stal staat ook een excemer, die krijgt ook Marstall dacht ik. Zal eens vragen wat de resultaten zijn bij haar, zij heeft ook wel eerst een reinigingskuur gedaan weet ik.
Sonja_vR schreef:weet je wat het is, ik heb uitgebreid contact gehad met marstall zelf
die raden an sich altijd een ander voer aan dan de vito tenzij je paard een stofwisselings probleem heeft waarvoor het voer ontwikkeld is
maar als je kijkt waar het verteringstelsel van een paard op gemaakt is , dus planten en kruiden etc dan zou de vito, eingelijk bij ieder paard te gebruiken moeten zijn ,
juist in tegenstelling wat door het gros van de fabrikanten gezegd word
die zeggen namelijk "gooi er graan in, zetmeel dus , das goed voor ze" en daar heb ik mijn twijfels over,
zeker als ik daar bij optel wat mijn idee-en en gedachten over eczeem zijn dan denk ik dat juist die vito een heel goed idee kan zijn voor een hoop paarden