lavendel en kamille door de slobber??

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Breghje

Re: lavendel en kamille door de slobber??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 19:24

smokey17 schreef:
ho stop ho.......... ik gebruik dat spul niet. maar ken mensen die het gebruiken en waarbij het wel degelijk helpt!

Ik gebruik het echt niet hoor. heb daarbij ook geen paarden met mok. En al zou ik het wel hebben, dan zou ik het nog niet gebruiken

Oke, prima dat jij het niet gebruikt no offence. Maar diegenen die het wel gebruiken hebben hun verstand in hun zolen zitten. Het helpt... ja ja... kijk over een jaartje nog eens naar die paarden Als ze dan nog leven. Boos! ...

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 19:27

ja hoor Lachen die leven nog steeds

net als roken: het kan kanker verwekken. Maar het is geen garantie dat je het krijgt Lachen

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 19:29

Breghje, ik sluit me helemaal bij jou aan over de motorolie.. Als je dat nu nog gebruikt heb je toch echt het verstandelijke vermogen van een doodgeslagen mug...

En dat er ook nog zo laconiek op gereageerd word vind ik helemaal vreselijk.

Dat spul is hartstikke slecht.. Google maar eens even "hoe goed het wel niet helpt".

Ongelovelijk...

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 19:36

mijn merrie is op 8 jaar overleden aan kanker
zij is in haar jonge jaren meerdere malen met olie behandeld tegen mok...tja en dan is het voor mij een optelsommetje Knipoog

hoefteer werkt trouwens beter!
en mag je gebruiken, als het maar berkenteerolie is.

smokey ik wil wel zeggen dat jouw dier helemaal fantastisch klinkt!!
paardje met karakter en als je daarmee om kunt gaan heb je een gouden dier Haha!

wel es bach remedie geprobeerd?

ach en niet elk dier is hetzelfde he....die van mij kan ook absoluut met heel veel dingen exact hetzelfde reageren,maar daarom mankeert er nog niks aan hem.
elk dier heeft zijn eigen karakter met de daarbij behorende mogelijk en onmogelijkheden Knipoog

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 19:42

ellepel schreef:
mijn merrie is op 8 jaar overleden aan kanker
zij is in haar jonge jaren meerdere malen met olie behandeld tegen mok...tja en dan is het voor mij een optelsommetje Knipoog

hoefteer werkt trouwens beter!
en mag je gebruiken, als het maar berkenteerolie is.

smokey ik wil wel zeggen dat jouw dier helemaal fantastisch klinkt!!
paardje met karakter en als je daarmee om kunt gaan heb je een gouden dier Haha!

wel es bach remedie geprobeerd?

ach en niet elk dier is hetzelfde he....die van mij kan ook absoluut met heel veel dingen exact hetzelfde reageren,maar daarom mankeert er nog niks aan hem.
elk dier heeft zijn eigen karakter met de daarbij behorende mogelijk en onmogelijkheden Knipoog

Het is een maf dier, dat kan gillen als een vrouw maar niet kan hinikken... maar het is zo'n clown.

Maar soms kan ik zo nerveus worden van zijn gedraai en gedribbel...

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 19:44

Ik zou om mee te beginnen nooit zomaar theezakken stukmaken om het kamille wat er in zat aan je paard te voeren, en lavendel, dat is erg dom en onverantwoordelijk.

Je kan veel beter bij de paardendrogist om advies vragen en dan iets uit hun assortiment, kopen en het geven aan je paard, deze zijn veilig want het is speciaal voor de paarden bedoeld, en mocht het zo zijn dat je paard medicijnen heeft van de veearts, dan zou ik eerst vragen aan de veearts of het kwaad kan dat je "kruiden" aan je paard voert.

Helemaal top dat hij lekker op het land staat, dat neemt al het ergste weg.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 19:45

Maar goed, ik ga nu even mijn geschifte hondje uit laten. Die is hier druk aan het dansen en heeft mij al zijn speeltjes al aangeboden...... dus een stille hint dat ik eens achter bokt vandaan moet komen en met hem moet spelen en uitlaten.....

En daarna moet ik aan het werk.... dus kom vanavond niet weer....

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 19:46

Ragdollcat schreef:
Ik zou om mee te beginnen nooit zomaar theezakken stukmaken om het kamille wat er in zat aan je paard te voeren, en lavendel, dat is erg dom en onverantwoordelijk.

Je kan veel beter bij de paardendrogist om advies vragen en dan iets uit hun assortiment, kopen en het geven aan je paard, deze zijn veilig want het is speciaal voor de paarden bedoeld, en mocht het zo zijn dat je paard medicijnen heeft van de veearts, dan zou ik eerst vragen aan de veearts of het kwaad kan dat je "kruiden" aan je paard voert.

Helemaal top dat hij lekker op het land staat, dat neemt al het ergste weg.

ik vraag het toch niet voor niks......

hij heeft geen medicijnen meer gelukkig.... duimen op elkaar dat we de winter goed doorkomen...

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 19:53

ik zou dat supplement halen wat ik je zei,die feelgood 30?
zou best kunnen helpen.

tjaa nerveuze dieren moet je mee overweg kunnen.
scheelt als je goed kunt zingen..zijn ze gestressed en ga je een liedje zingen dan worden zij ook vaak rustiger Knipoog
of je zingt slecht en dat ze bijna flauwvallen...dat kan natuurlijk ook Tong uitsteken

ohw ja dat piepen,,doet de mijne ook,lig ik echt helemaal in een deuk als ie dat doet.