Goed verhaal, lekker kort ook

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Puchje schreef:Mocht je echt wat tegenkomen in je hooi, bel dan meteen, want ze willen altijd een oplossing vinden. Ze denken echt heel goed mee! Het is zo makkelijk om elkaar in zo'n topic op te hypen, maar ik weet niet of ze meelezen en dan kunnen ze het natuurlijk ook niet voor je oplossen.
Bel of mail ze, dan krijgen ze een eerlijke kans om het op te lossen.
Ik ben al 5 jaar fan
Puchje schreef:Mocht je echt wat tegenkomen in je hooi, bel dan meteen, want ze willen altijd een oplossing vinden. Ze denken echt heel goed mee! Het is zo makkelijk om elkaar in zo'n topic op te hypen, maar ik weet niet of ze meelezen en dan kunnen ze het natuurlijk ook niet voor je oplossen.
Bel of mail ze, dan krijgen ze een eerlijke kans om het op te lossen.
Ik ben al 5 jaar fan
Slmt9 schreef:Ook van eerder las ik negatieve reacties. Toen ben ik dus gaan ontvolgen omdat t me voor mijn hoester niet geschikt leek.
Maar de laatste tijd volg ik weer. Werd het een tijd positief en nu wat meer negatief.
Ik denk dat bijv een Souman ook anders zit in prijs (laatste keer dat ik prijsopgave deed was 2 jaar geleden), maar hadden geen analyses. Zij promoten (niet als in reclame maken, maar de hoogte vd kwaliteit) ook niet zoals Venhorst dat doet. Dus mijn verwachting is ook niet de kwaliteit te krijgen zoals Venhorst doet overkomen.
Ninx schreef:Ik heb denk ik in beginsel ook ten onrechte geconcludeerd dat ze met vaste toeleveranciers werkten, waardoor ze dus constante kwaliteit en gehalten konden garanderen (met een beetje marge uiteraard).
Maar nu begrijp ik eigenlijk dat ze echt links en rechts opkopen wat er te krijgen valt om de bestellingen te kunnen voldoen. Dan heb ik toch echt liever een 'nee', dan hooi dat OF heel slecht is OF alsnog tjokvol suiker blijkt te zitten :-(
Als bedrijf teveel groeien kan toch nadelig zijn voor de kwaliteit....
superpony schreef:Volgens mij waren de reacties in het begin wel veel positiever dan wat ik nu lees. Doen zij dan wat verkeerd of hebben ze meer ( kritische ) klanten?
Ik lees ook weinig over die andere aanbieders; Souman, Sanders, Stouten? Die kom ik allemaal tegen als ik ga zoeken......Maar allemaal prijs op aanvraag geloof ik, dus minder duidelijk vooraf.
ElCid schreef:Wij hebben nu 4 grote balen hooi van Souman, erg mooi spul, Duits kruidenhooi. Mooi groen, weinig stof, oogst 2020. Ik wacht op hun offerte voor een vrachtwagen en dan gaan we beslissen wie het gaat worden. Voordeel is dat Souman hier dicht in de buurt zit en we erheen kunnen om het hooi te zien.
suffie schreef:superpony schreef:Volgens mij waren de reacties in het begin wel veel positiever dan wat ik nu lees. Doen zij dan wat verkeerd of hebben ze meer ( kritische ) klanten?
Ik lees ook weinig over die andere aanbieders; Souman, Sanders, Stouten? Die kom ik allemaal tegen als ik ga zoeken......Maar allemaal prijs op aanvraag geloof ik, dus minder duidelijk vooraf.
Bij deze leveranciers bestelden wij eerder ook toen wij nog een melkveebedrijf hadden. Hoe meer, hoe goedkoper, vandaar dat ze de prijzen niet bekend maken. Ook betaal je daar vaak per ton, wat natuurlijk pas bij leveren bepaald wordt, nadat de wagen over de brug is geweest.