Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sunny43 schreef:Vandaag begonnen - hoe lang duurde het voordat jullie effect hadden? Ik weet dat ze magnesiumtekort heeft - via bloedanalyse…
Let wel - in de magnesiumoxide van de boerenbond/welkoop zit een beetje ijzer, als je paard al veel ijzer binnenkrijgt, moet je hier mee oppassen. Het poeder is namelijk niet wit, je zit de ijzerkleur er doorheen...
dynara schreef:Ik heb niet alles mee gekregen en gelezen![]()
Maar ik zie dat veel mensen toch wel magnesium gebruiken
Bij mij werkt het super bij mijn merrie, ik heb die van subli in een bakje.
Ze is in haar hoofd een stuk rustiger (ook veel minder weven in de stal) en met haar hele lijf is ze een stuk ontspannender.
Heb ook meerdere geprobeerd maar deze slaat het beste aan bij haar, ik merk meteen wanneer ze het niet meer krijg. Vloeibaar wilt bij haar ook niet zo werken.
Ik heb me ook laten vertellen brokken met magnesium erin, wat politie paarden krijgen het ook super moeten doen.
Ik heb wel foto's ter vergelijking...
Helemaal in het begin angstig waar ze ook stond
*foto*
Nu helemaal opgebloeid, en dit zelfs eerste keer op vreemd terrein!
*foto*
x_Quinta_x schreef:sunny43 schreef:Vandaag begonnen - hoe lang duurde het voordat jullie effect hadden? Ik weet dat ze magnesiumtekort heeft - via bloedanalyse…
Let wel - in de magnesiumoxide van de boerenbond/welkoop zit een beetje ijzer, als je paard al veel ijzer binnenkrijgt, moet je hier mee oppassen. Het poeder is namelijk niet wit, je zit de ijzerkleur er doorheen...
Ik had meteen effect. 's Middags gevoerd, 's avonds (zalig) rijden.
Billy schreef:Let wel - in de magnesiumoxide van de boerenbond/welkoop zit een beetje ijzer, als je paard al veel ijzer binnenkrijgt, moet je hier mee oppassen. Het poeder is namelijk niet wit, je zit de ijzerkleur er doorheen...