Volgens mij wel ( inhaken) maar je deelname aan de quizzes moet voor 18 maart ontvangen zijn, wil je een eindbeoordeling of een soort van certificaat van deelname krijgen. En ergens aan vast zitten? Zou niet weten waaraan..
Is alles in te halen? Heb weken zitten wachten op de cursus. Toen kwam ineens een eigen paard in zicht en heb ik geen tijd meer gehad om mee te doen xD
Ja, je kunt de lessen gewoon volgen als je de 'examens' ( assessed quizzes ) maar voor 18 maart inlevert. Bovendien, de cursus blijft gewoon 'on line', ook na afloop dus als je al ingeeschreven bent kun je nog wel een tijdje aan de gang. Je krijgt dan alleen geen feed-back meer of antwoord op specifieke vragen.
Ik moet ook heel veel inhalen. Hoop dat het lukt, heb het nu heel druk met werken, masterscriptie, paard. Maar het lijkt me echt superleuk om zo'n certificaat te halen!
MarijeR
Geplaatst: 17-02-13 21:19
Ik hoop dat er idd een vervolgcursus komt. Het is wel leuk om wat basis kennis weer op te frissen. De assessed quizzes zijn wel heel simpel tot nu toe, met de stof die in de filmpjes/pdf besproken wordt, kunnen ze toch ook wel originelere vragen bedenken?
Week 4 is al open. Er zit een heel fijn programma bij waarmee je zelf rantsoenberekeningen kunt doen. En dan berekent het gelijk in hoeverre je genoeg mineralen voert.
Ik heb nog niks aan week 3 gedaan door privé omstandigheden. Vanavond even proberen of het dan lukt, wil niet teveel achter gaan lopen omdat ik ook nog full time werk en 2 paarden heb. Heb net wel even de lecture slides van week 4 uitgeprint. Nu zit ik tussendoor dat een beetje door te lezen, het is op het moment nogal rustig op mijn werk. Maar kan dan weer geen filmpjes gaan kijken enzo, heb ook geen geluid.
ik dacht gisteren een inhaal manoeuvre te doen. Maar gezien week 4 al beschikbaar was en ik zo als alle filmpjes nog moest bekijken, dacht ik: "laat ik gewoon de quizes doen en kijken of er moet bijgeschaafd worden of niet", had over 80% of meer. En de fouten waren vnl op vragen die ik fout geïnterpreteerd heb omdat ik te lui was om een bepaald woord op te zoeken
wel jammer, want veel nieuws wordt er voor mij dan niet vermeld, al zal ik de filmpjes of tekst no wel eens doornemen als ik terug meer tijd heb
Ik vond week twee tot nu toe het lastigst (als je al van lastig kan spreken, want zo moeilijk is het allemaal niet). In week twee zat het meest aan onthoud-dingetjes en termen vond ik, ik heb de video ook twee keer moeten kijken, omdat ik de eerste keer totaal niet met mijn aandacht erbij was. Week 3 en 4 zijn meer been-there-done-that. Ik speel de video's op 125% af trouwens, da's een stuk prettiger luisteren.
Ook hier week 4 nog doen, geen tijd voor gehad. En ik speel de video ook op 125% af, anders gaat het me echt te traag. Week 3 vond ik ook echt een gevalletje weet ik allemaal wel en zo voer ik zelf ook.