Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Verder is hij nergens te dik. Maar wormen en zand zijn het niet.
. Het is een clownsgezicht met een traan want ik vind het helemaal niet leuk.

, dus een paar dagen niet gedronken met masker. Natuurlijk wel als ik er was (even zijn masker afgedaan). Tijdens de jaarlijkse Bqq (paar dagen later) zag ik dat hij kon grazen, drinken en hooi kon eten. Dus gun het tijd is mijn tip. Ze hebben het sneller door dan je denkt
_Nynke schreef:Morgen ga ik zeker van een afstandje eens kijken wat ze doet. En manlief heeft al beloofd dat als we een week verder zijn en het werkt niet hij het gaatje groter gaat maken. Want dat begreep ik ook dat ze vooral via dat gat moeten eten.Ik zou eens vanaf een afstandje toekijken wat ze doet, zonder dat ze je ziet. En sommige paarden hebben iets meer tijd nodig om eraan te wennen en het te begrijpen. Ik heb wel het gaatje iets groter gemaakt
viola schreef:Het sluit goed aan, maar ga morgen nog eens kijken of het te klein is. Vandaag kon ik wel overal mijn vinger langs krijgen, want ik was ook bang dat het te krap zat.Heeft ze wel genoeg ruimte rond de kaak? Het is moeilijk te zien, maar hij lijkt wat klein. Heeft verder geen effect op het leren eten ermee, maar het zou schuurplekken kunnen geven.
Black_Moon schreef:In de zomer gaan ze normaal 20.00 uur de wei op, zonder vliegenmaskers en haal ik ze 's ochtend rond 7.30 uur op want dan komen de vliegen en wordt het al snel erg warm. Maar dat kan nu helemaal niet, want ze zal toch echt eerst moeten leren kanen met dit masker.Hoe lang komen ze in totaal op de wei (na het opbouwen er van)?

Amanda schreef:Wat lastig Pien
Zou strookbegrazing anders geen optie zijn voor jullie? Dan kunnen ze toch op de wei, maar beperk je wel het gras.
. Drinken ermee gaat goed, maar eten is waardeloos. Maar ik heb zelf het probleem al opgelost want ik weet nu hoe ik het masker af moet krijgen
. Dus mjammie is het weer. Ik vind het verder maar een stom ding en ik begrijp eigenlijk niet wat ik ermee moet en waarom mijn baasje dit voor mij heeft gekocht
. Dus of ze er nu wel of niet mee eet is eigenlijk wel onduidelijk. Drinken was gelijk geen probleem. Dat kan ze als de beste. Dus vandaag heb ik het graashalster eens opgelaten toen ze hier thuis kwam na de wei, en kijken of ze er mee kan eten uit de ruif of hoe ze het af weet te krijgen. Ik ben bang dat het weggegooid geld is geweest, maar ik geef nog niet op. Het is me een raadsel hoe ze het halster afkrijgt, want na eergisteren heb ik het toch echt wel strak bevestigd. Dus ik vind het teleurstellend.
dus ik heb hem vast gemaakt aan de hals van de vliegendeken. Dus toen madam ging rollen en het ding af probeerde te schuren ging dat niet, beteuterd hoofd