_Nynke schreef:Waarvoor geven jullie muesli?
Gewoon nieuwsgierigheid.
Ik had nog een restje Vitalbix Active+ muesli staan, gekregen van een oud stalgenootje wiens paard het niet lekker vond. Daar geef ik af en toe een handje van na het rijden of anderszins hard werken.
Verder voer ik dagelijks 2x 150 gram Vitalbix Daily Complete met 2x een klein handje luzerne erdoor erdoor (totaal misschien 1 grote hand).
Omdat ze inderdaad maar heel weinig brokjes krijgt en het dus heel snel opheeft. Nou is dit geen enorm probleem eigenlijk. Vandaar dat ik het enkel en alleen na een intensieve training als extraatje, gewoon (waarschijnlijk meer voor mijn gevoel dan dat zij het echt door heeft) als beloning voor het werken. En om dr af en toe even lekker te verwennen. Zolang ze netjes op gewicht blijft en geen andere klachten krijgt van de suiker moet dat kunnen vind ik.
Het is alleen nu balen dat ze er jeuk van krijgt. Volgende keer zoek ik dus iets met wat minder suiker maar ij vind het zonde om de zak weg te gooien.

Ze is naar mijn idee op dit moment netjes op gewicht, misschien dat er nog een paar kilootjes af mogen maar het grootste deel heeft ze er netjes afgezweet