Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ivy_power89 schreef:Ik heb net op facebook wel de vraag gesteld hoe dit mogelijk is, ben benieuwd of ik hier een passend antwoord op krijg
Geryon schreef:Jullie zijn zeker van brok naar metazoa over gegaan en trainen hetzelfde of meer/zwaarder?
Geryon schreef:Jullie zijn zeker van brok naar metazoa over gegaan en trainen hetzelfde of meer/zwaarder?
Sussanne schreef:ivy_power89 schreef:Ik heb net op facebook wel de vraag gesteld hoe dit mogelijk is, ben benieuwd of ik hier een passend antwoord op krijg
Heb je de bloeduitslagen en de foto gestuurd? Was ik even beniewd naar.
Akke_sSpring schreef:Mijn paard heeft nu weer aan 4 benen mok gekregen. Opvallend, sinds zij Metazoa heeft. Net als de vorige keer. Ik kreeg toen de argumenten dat het ws kwam vanwege het ontgiften van het lichaam dus dat zou betekenen dat dat wellicht nu weer zo is. Er heeft niet heel veel tijd tussen de vorige zak en deze gezeten maar ik blijf nog even positief. Paard ziet er verder prima uit en heeft een goede werklust. We wachten het nog even af.
kiki1976 schreef:Kan het zijn dat je nu met de nieuwe zak de vernieuwde variant hebt, dus nu zonder graan?