_Ananas_ schreef:@Wilawander
Dus je hebt het over Pavo producten in het algemeen en niet over Care4Life waar dit topic over gaat? Vind ik niet helemaal eerlijk.. Eigenlijk weet je niet wat de inhoud van dit voer is maar spreidt je je mening over het merk hier net of het over het product gaat..
Ik heb eerder geen Pavo gevoerd omdat mijn paard te weinig deed voor de energie en suikers/ zetmeel die in het voer zit. Maar is dat niet de realiteit waar je naar moet kijken als paardeneigenaar?
Net als het geven van 8kg krachtvoer, dat is niet wat Pavo aanraadt.. Maximaal 20% ds op het volledige rantsoen en dan kom je nooit op 8kg uit.. Waarom dan ingaan op een voorbeeld omdat Pavo zou zeggen dat.. Dat zeggen ze toch niet? Juist dit voer is zo geconcentreerd qua vit/ min dat je maar 1 kg hoeft te voeren! Ideaal toch?
als ze van die ene kilo geen jeuk krijgen wel , maar ik ken voldoende ervaringen uit eerste hand en ook van mezelf van paarden die jeuk kregen van de voederkoek, of van pavo vital
beiden producten die in hele kleine hoeveelheden gevoerd moeten worden , beide als aanvulling te voeren op ruwvoer etc
dus ik ben persoonlijk hele erg voorzichtig met het voeren van pavo , zeker bij sobere rassen zoals ijslanders, fjorden, haflingers , ponytypes etc
ook met dit nieuwe product wat graanvrij is wacht ik liever even wat reacties van gebruikers af die juist een dier hebben in het segment sober voor dat ik het zelf ga gebruiken, tot die tijd voer ik zelf net zo lief D%H voor 20 euro de zak van 20 kg omdat ik weet dat het goed is zeg maar