Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muze schreef:Welke balancers in poedervorm zijn aanraders?
Ik zie oa dat purehorse er wat heeft.
Wel zonder biergist.
Ik wil dat binnenkort eens proberen omdat ik liefste iets wil waar ik weinig van hoef te geven en niet op basis van luzerne of timothee.
Marstall force heb ik ook gegeven omdat dit een kleine portie is maar deed mijn pony het niet fijn op.
Edit:of een andere met lage dosering zoals atcom, maar dan dus zonder biergist..
Drico schreef:Even een vraag voor de pro vitamine/mineralenkorrel kenners
Ik voer nu de Pavo Vital aan mijn 23-jarige IJslander (ben ik nu weer aan het oppakken en loopt gemiddeld 2 á 3x per week op recreatief niveau).
Toch twijfel ik om over te stappen op iets anders. Als ik op voervergelijk kijk zie ik toch de Vital op veel punten behoorlijk lager zitten in zijn waardes. Daar zal waarschijnlijk ook wel een beetje het prijsverschil vandaan komen? (Want de Vital is best prima betaalbaar in vergelijking met andere merken).
Maar is in zijn algemeen de Pavo Vital, ondanks de lagere waardes, wel een prima brokje? Of voer je het eigenlijk voor saus omdat de waardes zo laag zijn?
Zijn er anders mooie (betaalbare) alternatieven?
Laura_ schreef:Ik ben met mijn paard na de pavo vital overgegaan op jpgef. Daar doet ze het nu al een hele lange tikd goed op. Ik vond dat ze het op de pavo niet goed deed. Vond haar toen erg mat ogen. Denk inderdaad tekorten door dat t zo laag zit.
Is wel een stukje duurder.
Metazoa is wel nog goed betaalbaar, daar zou je ook eens naar kunnen kijken.
Muze schreef:Ja das heel fijn als je idd constante partijen hebt.
Hier helaas niet helemaal haalbaar