Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ual_95 schreef:Ik had juist gelezen, op advies van de paardendrogist, dat je moet opletten met het opbouwen omdat ze die uren waarmee ze hem op hebben gaan overcompenseren. Juist die gigantische suikershot is dan funest. Ze adviseerden ducttape in het masker te doen, maar vind het persoonlijk ook een onding.
Fellow schreef:ual_95 schreef:Ik had juist gelezen, op advies van de paardendrogist, dat je moet opletten met het opbouwen omdat ze die uren waarmee ze hem op hebben gaan overcompenseren. Juist die gigantische suikershot is dan funest. Ze adviseerden ducttape in het masker te doen, maar vind het persoonlijk ook een onding.
Ik heb ook het graasmasker maar weer uit de kast getrokken, maar heb niet het gevoel dat mn pony het snapt.. Heb zo’n goedkope met onderin een rond gaatje, maar mijn pony schuift zn neus zo gefrustreerd door het gras dat er natuurlijk geen sprietjes door het gaatje komen.![]()
Vind hem qua pasvorm wel goed zitten, maar het is ook wel handig als hij toch nog iets aan grasjes binnenkrijgt.
Kasmir schreef:Gluco balance naar binnen krijgen was hier ook evt een crime (gebruik het ook niet meer). Door het voer had ze direct door en at het dan ook niet, slobber etc trapte ze allemaal niet in. Uiteindelijk opgelost met wat water in een spuit gegeven zoals je een wormenkuur geeft.. Ben er op een gegeven moment mee opgehouden, nogal een gedoe en merkte weinig verschil.
xDaim schreef:Welke oefeningen doen jullie om de buikspieren wat sterker te maken (hopelijk verdwijnt zo het laatste beetje ‘hangbuik’)?
ual_95 schreef:Ik had juist gelezen, op advies van de paardendrogist, dat je moet opletten met het opbouwen omdat ze die uren waarmee ze hem op hebben gaan overcompenseren. Juist die gigantische suikershot is dan funest. Ze adviseerden ducttape in het masker te doen, maar vind het persoonlijk ook een onding.
LinSa schreef:Is het een mogelijkheid om het hooi in een bak te voeren waar de shet niet bij kan? Dus met hoge randen oid?