Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Misty12 schreef:Voor mijn cushing paard heb ik Vito gekocht. Ze vindt het echt niet lekker. Normaal is ze absoluut geen lastige eter, maar nu wel. De eerste 2 keer at ze het wel, maar niet van harte. Nu kijkt ze in de bak en laat het liggen. Uiteindelijk eet ze het wel op, maar dat duurt de hele nacht. Het voer zelf vind ik er best goed uit zien. Ze eet het alleen als ik er slobber van maak, maar dat is zo'n gedoe. Na het rijden krijgt ze een halve schep muesli, maar nu heb ik meer werk. En ze vindt het niet lekker. Ik heb al meerdere muesli' s gevoerd en die vond ze stuk voor stuk erg lekker. Maar deze echt niet. Heel jammer. Heb nog om een voer advies bij Marstall gevraagd, maar kreeg als antwoord dat ik er slobber van moest maken. Dan eet ze het wel. Ja maar nog steeds niet van harte. En aangezien ik van meer mensen hoor dat hun paard het niet eet, dan zal het wel aan het voer liggen. Hier moeten we iets anders op verzinnen. Ik heb gedacht aan faser light, maar omdat mijn paard nog behoorlijk actief is vond ik dat geen goede optie.
Suzan_bobar schreef:en voor hete en loperige paarden? Hoe bevalt dat? Iemand daar ervaring mee?
Amanda schreef:Waarom verhoog je de Vitalbix niet en laat je de Force weg? In principe is dat dubbelop een vitaminebrok.
Mijn zeikerd en allergiegevoelige haf doet het momenteel goed op de Optimal. Hij schuurt snel op suikers, maar ondanks dat hier granen in zitten, reageert hij er niet op. Het geeft nét dat beetje extra naast de Vitalbix.