Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirim schreef:Nee, ik bedoel nu eigenlijk specifiek met de corn. ( hoewel ik met het paard wat ik nu heb ook aanmerkelijk verschil merk als ik hem een schepje concours geef)Je kunt ook met weinig beginnen en dan langzaam wat meer gaan geven tot de juiste hoeveelheid.
mirim schreef:Nee, ik bedoel nu eigenlijk specifiek met de corn. ( hoewel ik met het paard wat ik nu heb ook aanmerkelijk verschil merk als ik hem een schepje concours geef)Je kunt ook met weinig beginnen en dan langzaam wat meer gaan geven tot de juiste hoeveelheid.
Calimero_ schreef:Wij hebben sinds kort 2 kruising Friezen thuis staan welke uit de kudde komen en dus nooit krachtvoer gehad hebben. Ik ben net begonnen met longeren en ga langzaam verder met beleren en twijfel of ik ze straks toch iets bij moet voeren. Iemand tips? Onnodig krachtvoer geven is ook niet de bedoeling.
room10 schreef:Ik voer mijn Haf de vito, een klein beetje, omdat ze buiten op gras stond (met masker !) ze zijn nu weer binnen, bij ons wordt 2x dgs gevoerd en ze krijgen 3x dgs flink hooi, hoeveel Vito geef je gemiddeld p/d ?