Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn pony (nrpsje) krijgt op aanraden van mijn osteopaat ipv brokken: 2 handjes bietenpulp, gemengd met 1 handje zemelen met een schepje zeewier.
(lach me maar uit
)
Liksteen is altijd goed, kan hij naar eigen behoeven altijd aanvullen. mehlika schreef:Aimee: vraag over doping ligt bij renee, hij zal D&H hierover bellen
heb je er nog wat over gehoord?
, hij heeft hun woensdag gesproken, ze zouden het uitzoeken. Zo gauw ik iets weet plaats ik het hier
maar dat is weer een hele andere discussie Ik vind ook niet dat je er blind op moet vertrouwen. Een jaar geleden raden hun mij Equiral Q aan en dat deed echt niets voor mijn paard. Zijn voer wat hij nu krijgt is door een voerman uit Woudenberg geadviseerd. De reden dat ik terug ga naar Laararakker is omdat ze ook heel veel goede dingen hebben gedaan bij mijn paard. Het voer was het laatste stapje om mijn paard beter te maken en te houden. Daar hebben hun mij toe niet voldoende in kunnen adviseren misschien nu wel. Ik ben wel benieuwd hoe zij het voer meten en neem die info mee in mijn achterhoofd.
Eleonoor schreef:Magnesium kan juist wel uitstekend uitgezocht worden.