Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voorlopig staat ze nog helemaal niet in de weg, maar als er iemand op haar pad komt die stapelgek op haar is, dan mag ze weg.. Wil haar eigenlijk gewoon op zien groeien in de kudde, kijken wat eruit komt als ze een jaar of 3-4 is.. En dan kan ik altijd nog beslissen..

Had zelf ook totaal niet verwacht dat het nog zo snel zou gaan 

Denk dat ze OF roan OF stekelharig (uitgebreid sabino) is.. Denk steeds meer het laatste, omdat ze ontzettend veel sabino kenmerken heeft. Oa, de zwarte huid naast de bruine vlekken onder de witte vacht, grillige vlekken, nu weer naar donker met minder wit haar verkleuren.. 

En een stiefzusje erbij
De merrie met merrieveulen heeft haar op dit moment even tijdelijk ge-adopteerd
Ze gaat superleuk met onze 2 andere veulens! Ben ik echt heel blij mee! Ze daagt ze echt uit om een potje te gaan ravotten!
Fijn he om dat zo te zien en als je dan terugkijkt op de foto's van 2,5 maan dterug, oei..
Ik is erg blij. Zn buikje kan nog wel een paar maanden tot jaar duren eer die wat geslonken is..Gelukkig mag hj in december spelen tussen de andere hengsten van zijn leeftijd en daarmee hoop ik dat hij echt een paard zal worden. Spelen kent hij helaas niet, hoe ik me ook sta uit te sloven, hij begrijpt er niets van en van zichzelf verdedigen heeft hij ook nog nooit gehoord. Erg sneu en wordt nog altijd wat verdrietig als ik naar hem kijk. Hoop dan ook zoooo dat hij het goed gaat doen in de opfok en hij niet naar huis terug hoeft doordat ze hem pesten. Begrijp me nie verkeerd hoor, heb hem het allerliefste thuis, aar er zijn geen leeftijdsgenootjes en dan moet ik hem castreren en dat hoop ik zo lang mogelijk uit te kunnen stellen
die bloeit echt op tot een mooie zwaan
De doofheid is waarschijnlijk aangeboren. Ze heeft een bepaald bontpatroon, waarbij sinds kort is ontdekt dat daarbij doofheid kan optreden. Had eerst de link niet gelegd, maar heb zelf ook even een klein onderzoekje gedaan. Heb een brandweersirene op mijn telefoon geïnstalleerd. Alle paarden reageerden vrij heftig erop, zelfs mijn doodmakke Kato. Bij willy geprobeerd, die draaide niet eens met haar oren toen ik de telefoon op 3 cm afstand hield. bijna tegen haar oren aan, draait ze ineens haar oren naar voren en was ze ineens alert.
Wel prettig dat je het niet 'erg' vind.