Oh wat heerlijk zeg dat het allemaal zo goed gaat
Fijn he om dat zo te zien en als je dan terugkijkt op de foto's van 2,5 maan dterug, oei..
Mijn jaarling begint eindelijk ook op te knappen. Zn verschrikkelijke dikke buik is er helaas nog steeds, maar hij begint wel wat aan te komen..mag ok wel met zoveel eten, oops.
De veearts is afgelopen week geweest om hem weer te controleren en ze heeft hem goedgekeurd
Ik is erg blij. Zn buikje kan nog wel een paar maanden tot jaar duren eer die wat geslonken is..Gelukkig mag hj in december spelen tussen de andere hengsten van zijn leeftijd en daarmee hoop ik dat hij echt een paard zal worden. Spelen kent hij helaas niet, hoe ik me ook sta uit te sloven, hij begrijpt er niets van en van zichzelf verdedigen heeft hij ook nog nooit gehoord. Erg sneu en wordt nog altijd wat verdrietig als ik naar hem kijk. Hoop dan ook zoooo dat hij het goed gaat doen in de opfok en hij niet naar huis terug hoeft doordat ze hem pesten. Begrijp me nie verkeerd hoor, heb hem het allerliefste thuis, aar er zijn geen leeftijdsgenootjes en dan moet ik hem castreren en dat hoop ik zo lang mogelijk uit te kunnen stellen