Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
taverno schreef:Ik ben pas weer begonnen met Linamix,was daar vorige winter mee begonnen en kon mijn paard goed op gewicht houden zonder dat hij al teveel energie kreeg.
Mijn paard stopt met eten als hij teveel krijgt en op de linamix doet hij het goed.Hij heeft ook regelmatig last van dunne mest en daar is het ook goed voor.
http://www.equifirst.eu/index.cfm?Id=123
lique schreef:nou tis niet gewoon een arabier...
Het is een kwpn (de vader is democraat)
de moeder echter komt van een av lijn...daarbij is ze ook 160 hoog..
maargoed pavo nature is dat een musli?
En wat is 1 schep? zon schep schep? of zon brokjesbak schep?
BaiNar schreef:Niisj... Je doet in ieder geval goed je best voor haar...
Ik heb misschien nog 3 tips voor je...
1) Wat je hier al eerder las... merriebrok voeren
2) Bietenpulp lust ze niet... maar daar moeten ze aan wennen he, die smaak zijn ze niet gewend... misschien eerst met haar andere slobber mengen en dan zo langzaam opvoeren. Geef het ook licht warm, dan komt er een lekkerdere geur vrij. Wellicht is het iets om Subli Senior Prior. te geven, zit ook alles in, incl bietenpulp.
3) Je schrijft dat ze 11 uur per dag buiten loopt... Misschien een idee haar tussendoor even een uurtje binnen te halen voor een flinke bak voer en berg kuil, daarna weer lekker buiten spelen. Heb het idee dat ze overdag misschien te weinig binnen krijgt!!
Succes in ieder geval!!
_rainbow_ schreef:Heey![]()
Ik vraag me af wat jullie mij aanraden. Ik heb een 6jarige KWPNer die 4 a 5 x per week dressuur loopt. Ze krijgt onbeperkt hooi en een vitamine brok. Binnenkort ga ik haar ook Subli EM voeren. Maar je ziet haar ribben bijna en ze moet ook flink wat spieren krijgen. Wat kan ik er het beste bijgeven. Ik ben sinds kort van de brok afgestapt omdat er zoveel troep inzit (met brok zag ze er ook zo uit..).
Wie heeft tips?