Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dendie schreef:Zo ik begin het inmiddels toch best lastig te vinden wat ik moet gaan voeren... Cavalor stop ik dan maar mee, helaas zijn zij bijna de enige met speciaal pony-voer... En die van mij wordt nogal snel dik. Dan maar aan de nature's best, dat is tot nu toe het beste eiwit- en melasse-vrij gebleken toch? En dan maar weer laten doormeten binnenkort...
DubbelDun schreef:Strooisel kan idd kloppen, heb net idd gelezen van paarden die fout reageerden op koolzaadstro.
Overigens vraag ik me af of dat dan van het strooisel zelf komt of misschien van een schimmeltje oid wat er in zit.
@Jennyxx: als er korstjes onder zitten dan vermoed ik eerder dat er beestjes aan de gang geweest zijn. Hoe schoon is je deken aan de binnenkant?? Want dat kan natuurlijk ook een broeinest van ongedierte worden.
Jennyxx schreef:Ik heb vanmiddag een vertegenwordiger van Cavalor gesproken. Zij vertelde dat bv Pianissimo melasse vrij is en dat Cavalor alleen natuurlijke suikers gebruikt. Ze wist mij verder geen percentages te noemen, maar ik mag haar een mail met vragen sturen en dan zal zij die doorsturen naar Cavalor. Dus dat zal ik doen.
Vond ondertussen wel in een ander bokttopic deze link http://www.lifetimepetfood.nl/Chemische.htm Dit gaat over de toevoeging van E324 in paardenvoer. En dit zit dus oa in Hartog, maar ook in Cavalor