Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
henshem schreef:superpony schreef:De Gastro+ zal vooral zijn werk doen in de maag, maar niet veel voor de darmen. Beter dan een hele slechte brok of muesli, maar verder heb je toch meer structuur nodig.
Ik vraag mij oprecht af waarom je dit denkt. Mijn paard van 15 is een stresskip en heeft al jarenlang maag- en darmklachten. Op geen enkel ander voer heeft hij het zo goed gedaan als op dit voer nu. Zowel qua maag- als qua darmproblematiek.
SUSANNEx schreef:Ik ben nog steeds erg geïnteresseerd in dit voer, mijn paard is herstelt van een darmontsteking en veel maagzweren, maar is nog steeds wel gevoelig op terugkeer ervan. Ze eet op het moment goed. Dit voer lijkt me erg geschikt voor haar, alleen het probleem is dat ze zo ontzettend kieskeurig is qua voer, en ik heb hier al verschillende halve zakken voer staan die ze gewoon niet meer eet. De Havens Draversbrok is een van de brokken die ze wel goed eet, en deze gebruiken we dus al een hele poos.
Hebben mensen problemen ervaren met de 'smaak' van de Gastro? Ben bang dat ik anders weer een zak voer ga kopen wat ze toch niet op eet.