Door de lage krachtvoergift voer ik altijd apart vitmines mee, evenals bepaalde extra supplementen en kruiden.
Wat ik zxelf ook erg belangerijk is melassevrij.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tamadine schreef:Is er trouwens ook bekend of er lijnzaad in het voer zit?
Ik twijfel heel erg moet ik zeggen tussen mijn huidige voer van Equifyt en dit voer. Het is een lekkere volle tinker merrie van 3 jaar. Maar ik ben zelf niet zo een 123 voer overstapper. Wil het altijd eerst grondig uitzoeken of het theoretisch wel zin heeft.
En nadeel vind ik toch dat er hier aardig wat mensen zijn die er uiteindelijk ook weer vanaf gestapt zijn. Wat voor rassen qua paarden hebben jullie? Hoe gaat het met de mensen met een koudbloed?
Loes'sCorner schreef:Nou ik heb vanochtend de knoop doorgehakt en toch de dieetmix gehaalt, mijn haf stond gistere mest te eten, dot is voor het eerst en dat terwijl hij een duur voer, faser light van marstall, krijgt, er kennelijk toch niet genoeg uithaalt.
Ik heb dat voorval samen met de prijs meegenomen in mijn beslissing en ga het nu proberen
Ik vid het voer er iig goed uitzien, en ze aten het zojuist goed.
Jotoma schreef:Hier gaat dieetmix ook goed. Haal vandaag weer 3 zakken op. Heb niet de indruk dat mijn paard ervan afvalt, maar hij krijgt ook maar 500gr per dag aan krachtvoer.
Ik vraag me wel af of alle vitamine/mineralen erin zitten. Op voervergelijk.nl wordt niet alles weergegeven, gezien mijn paard maar zo weinig krijgt, vraag ik me af of hij alles binnen krijgt..