Gewoon uit een flesje/ blikje ? Dat zal die van mij weer niet snappen denk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
indrasjacks schreef:Heb het toppic helemal gelezen maar in de natuur hebben paarden ook geen beschikking tot alcohol goed is het ieder geal niet in elk gevan niet zonder medische grond vind ik.
stel je voor als iedereen maar eigen dierentartsje ging speen en reageer niet vijandelijk geef mijn mening daar is een forum toch voor
Vind het gewoon niet correct om te verkondigen dat bier goed is voor paarden zodat iedereen het gat geven wat als je paar hartklachten heeft??
en dat kan ook zonder dat je het weet
en wat as je paard erna met dit weer de wei op gaat , dan wil je niet weten wat de consequenties zijn. er zijn nl mensen die dit gewoon lezen en het ookhun paard gaan geven zomaar zonder na te denken als het dier in de zon staat kan het goed fout gaan groot of klein
of als je een overgevoelig paard of koudbloed hebt?
als ik het mijn paard zou geven nou weet niet of het hem zo goed zou doen
Evelli schreef:Ik vind je tekst erg moeilijk lezen met veel taal/spelfouten erin en verkeerd/geen gebruik van hoofdletters en interpunctie. Dus kan ook niet echt reageren op je bericht
Misschien kan je je bericht nog eens nalezen en dit wat duidelijker neerzetten? Dan kan ik mijn reactie geven
Victory2000 schreef:Indira,je komt heel vijandig over....
En een beetje netjes typen doen we hier wèl.We nemen er gewoon de tijd voor......
Als jij met een biertje op in de zon gaat zitten heb je meer alcohol in je bloed dan een paard met 1 biertje op.
Als het zo erg zou zijn zouden er meerdere DA`s wel op tegen zijn.....Mijn Da vind het prima!
KimENlinda schreef:indrasjacks schreef:drink zelf maar eens een biertje en ga in de zon zitten
door warmte ( zon) komt alcohol sneller in je bloed terecht
Hier heb ik geen last van, of ligt het dan aan mij?
Victory2000 schreef:Die van mij vind het zo lekker dat ik het gewoon in haar etensbak giet en voor ik er brokjes bij kan doen is mevr. schuimbekkie al klaar!!!!
Malt of gewoon bier maakt volgens mij niet zo veel uit.
Ik geef de goedkope blikjes van de AH of de Aldi...
indrasjacks schreef:Ach ja vindt het prima zijn jullie paarden die je verziekt hiermee.
Mijn mening blijft in de natuur krijgt een paard het niet dus waarom zouden wij ze dan onnodig volstouwen met die zooi.
@shettie geef hem maar eens gewoon bier en zet hem in de zon.
Wil niet zeggen omdat ze het lekker vinden dat het goed voor ze is. Daar blijf ik bij,
Alcohol is voor niemand goed zeker niet voor de lever, maar goed als je eigen dier tekort wil doen door die zooi te geven , vooral doen.