Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kleine2606 schreef:Hallo, ik meld me ook even hier. Heb hier 2 echt te zware fjorden staan. De ene krijgt ook steeds meer last van het overgewicht. Wel hebben wij ze al sinds maart niet meer op het gras staan maar komen toch aan. Enige wat ze krijgen is elke dag een koek van hippostar. Ze krijgen nu ongeveer 2x in de week beweging maar dit gaan we vanaf komende week 6x per week doen. Verder staan ze op onbeperkt hooi van vorig jaar. Iemand nog ideeën wat we nog kunnen doen? Ik las iets over magnesium?
kleine2606 schreef:Hallo, ik meld me ook even hier. Heb hier 2 echt te zware fjorden staan. De ene krijgt ook steeds meer last van het overgewicht. Wel hebben wij ze al sinds maart niet meer op het gras staan maar komen toch aan. Enige wat ze krijgen is elke dag een koek van hippostar. Ze krijgen nu ongeveer 2x in de week beweging maar dit gaan we vanaf komende week 6x per week doen. Verder staan ze op onbeperkt hooi van vorig jaar. Iemand nog ideeën wat we nog kunnen doen? Ik las iets over magnesium?
Kcinarual schreef:Mijn shetlander gaat super goed met Gluco Balance, vergelijkingsfoto met 2 weken verschil staat ook op deze pagina
Janinevv schreef:Ga ik het durven foto plaatsen van me te dikke shetlander?
Gister even 10 minuten door de wei gelopen ze was best braaf! Vandaag rust dag ik ben ziekig
Leo schreef:Oprechte vraag, namelijk een enorm 'ethisch' dilemma voor mij. Vinden jullie dat het sociale gedrag van paarden wordt belemmerd door een graasmasker?
Dan doel ik op onderlinge communicatie, correcties onderling, elkaar kriebelen etc.
Wijslander schreef:Leo schreef:Oprechte vraag, namelijk een enorm 'ethisch' dilemma voor mij. Vinden jullie dat het sociale gedrag van paarden wordt belemmerd door een graasmasker?
Dan doel ik op onderlinge communicatie, correcties onderling, elkaar kriebelen etc.
Ja, dat was een van mijn grootste bezwaren tegen dat onding.
Leo schreef:Oprechte vraag, namelijk een enorm 'ethisch' dilemma voor mij. Vinden jullie dat het sociale gedrag van paarden wordt belemmerd door een graasmasker?
Ik heb diverse keren een graasmasker overwogen maar om bovenstaande toch steeds laten liggen... ik weet het oprecht niet, omdat ik er geen ervaring mee heb.