Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarloesHJ schreef:Mijn warmbloed eet zijn Victorious Secret niet meer sinds de laatste batch. Waarom is mij niet duidelijk.
Iemand een goed alternatief dat luzerne vrij is?
Vitalbix (de Timothee versie) at hij niet graag meer en de Agrobs naturmineral at hij enkel met slobber.
Hoodie schreef:De mineraal voeders van Kramer hebben alleen óf geen koper toegevoegd en wel (veel) ijzer óf enorm veel ijzer en een beetje koper. Wat typisch is voor een Duits mineralen brokje.
De stofwisseling variant is dan nog wel te doen. De ijzer en koper zitten daar beide op 1000 mg en zink bijvoorbeeld op 8000 mg. Belangrijk gegeven blijft gewoon dat er in Nederland al veel ijzer in de bodem zit. Dus stel je voert Nederlands ruwvoer of je paard staat op de wei, is het niet nodig om ijzer toe te voegen en zorgt alleen maar voor scheve verhoudingen in de sporenelementen.
Zo is Marshall force ook rijk aan ijzer en amper koper (wederom een Duits merk)
Sunniva schreef:MarloesHJ schreef:Mijn warmbloed eet zijn Victorious Secret niet meer sinds de laatste batch. Waarom is mij niet duidelijk.
Iemand een goed alternatief dat luzerne vrij is?
Vitalbix (de Timothee versie) at hij niet graag meer en de Agrobs naturmineral at hij enkel met slobber.
De mijne eet de nieuwe zak van VS ook niet, rook ook stuk sterker vond ik.
Muze schreef:Zit daar geen luzerne in nee? Ik krijg de ingrediënten niet te openen, of ik klik steeds verkeerd
ellepel schreef:oeps…ja er gaat wel eens wat fout![]()
zo had ik voer besteld van Mijten rechtstreeks bij hen zelf.
geen bezorgmail gehad,maar die hadden het dus echt na een dag al bezorgd bij mijn buren![]()
ik zou een beetje uitkijken om vitamines dubbel te doseren?
weet niet of dat erg handig is eigenlijk![]()
ik denk dat het minder erg is als ze een paar dagen zonder vitaminekorrel staan.
moet zeggen dat ik het heel vaak vergeet te geven en paard dan soms zo een week zonder zit.
maar ze krijgt wel seniores priores met luzernebrok en de bodybuilder van mijten,dus er komt vast wel genoeg in.
kun je niet bij rene wielens bestellen?