Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
room10 schreef:Even een vraagje, mijn paardje krijgt force om te compenseren dat ze maar weinig naturel/wiesen krijgt. Ik geef dit al een poos, heb de hoeveelheid afgestreept op het voer-maatbekertje in de emmer, net nieuwe emmer gehaald, oude maatbekertje kwijt ! Toch geen idee meer hoeveel ze moet krijgen ?! Ik heb de hoeveelheid toen ook hier vandaan gehaald dus vraag het nogmaals: haflinger merrie 1.53/11jr / gewezen keurings/fok merrie, daarom is ze net ingereden dus rijden haar zeker nog niet vol, ze krijgt 2 kopjes naturel en 2 kopjes wiesen fasern verspreidt over 2 voerbeurten p/d, en ruim voldoende hooi 3x dgs. Morgen gaat ze het land op, opbouw heeeel rustig naar hele dag, dan vervalt iig het middag hooi.
Graag een advies hoeveel force bij te geven
SBravour schreef:room10 schreef:Even een vraagje, mijn paardje krijgt force om te compenseren dat ze maar weinig naturel/wiesen krijgt. Ik geef dit al een poos, heb de hoeveelheid afgestreept op het voer-maatbekertje in de emmer, net nieuwe emmer gehaald, oude maatbekertje kwijt ! Toch geen idee meer hoeveel ze moet krijgen ?! Ik heb de hoeveelheid toen ook hier vandaan gehaald dus vraag het nogmaals: haflinger merrie 1.53/11jr / gewezen keurings/fok merrie, daarom is ze net ingereden dus rijden haar zeker nog niet vol, ze krijgt 2 kopjes naturel en 2 kopjes wiesen fasern verspreidt over 2 voerbeurten p/d, en ruim voldoende hooi 3x dgs. Morgen gaat ze het land op, opbouw heeeel rustig naar hele dag, dan vervalt iig het middag hooi.
Graag een advies hoeveel force bij te geven
Ml is het zelfde als gram