FjordOtis schreef:Iemand die hartog comfort geeft?
Die is net 2 dagen op de markt. Dus ik denk niet er al mensen ervaring hebben...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HorseTimeXL schreef:Ik ben nieuw in dit topic en lees aandachtig jullie berichtjes. Nu had ik echter een vraag. Stel je geeft zo balancer. Geven jullie daarnaast dan ook nog andere supplementen of hoeft dat dan niet meer? Want je wil natuurlijk geen overdosis oid
ellepel schreef:het is momenteel ook wat kouder, veel paarden reageren daar ook op.
ik zie bij ons ook paarden die drukker zijn en die krijgen gewoon nog hetzelfde eten.
maar je kunt het even aankijken of je dier wel weer rustiger word.
ik geef nu de balancer van equillin, mijn merrie doet het daar eigenlijk wel goed op.
chery schreef:ellepel schreef:het is momenteel ook wat kouder, veel paarden reageren daar ook op.
ik zie bij ons ook paarden die drukker zijn en die krijgen gewoon nog hetzelfde eten.
maar je kunt het even aankijken of je dier wel weer rustiger word.
ik geef nu de balancer van equillin, mijn merrie doet het daar eigenlijk wel goed op.
Gisteren weer even met paardje bezig geweest en ze was minder schrikkerig en er sneller doorheen. 2 dagen gestopt met de ultimate balancer. Zal het dan toch meespelen?
Ik heb haar nu op de force, maar lees daar ook verschillende berichten over ivm ijzergehalte.
ellepel schreef:fijn dat het nu goed gaat.
welke balancer geef je nu, of geef je niks meer