Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wijslander schreef:finnens de foto's zijn een beetje lastig te beoordelen maar ik kan zo niet heel veel verschil ontdekken. Doe je naast het grasmasker nog andere dingen om het afvallen te stimuleren?
Rowenaduke mijn IJslander krijgt momenteel 15 gram per dag en ik heb nu magnesium van paardnatuurlijk.
Wijslander schreef:Dat kan zeker komen door het overgewicht. Het kan ook een signaal zijn van insulineresistentie of naderende hoefbevangenheid. Eigenlijk zou ik haar per direct van het gras af houden en magnesium of glucobalance gaan geven.
RomyDW schreef:Wijslander schreef:Dat kan zeker komen door het overgewicht. Het kan ook een signaal zijn van insulineresistentie of naderende hoefbevangenheid. Eigenlijk zou ik haar per direct van het gras af houden en magnesium of glucobalance gaan geven.
Magnesium dat was ik al van plan om bij het voeren. Maar waarover dan? Ik geef geen brokjes ofzo.
En we hebben goede stallen. Maar alle paarden staan nu buiten. Ze zou dan alleen binnen staan en dat vind ik geen fijn idee