Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Dr. Schaette Durchfallpoeder N ( Diarree poeder )
Traditioneel middel ter voorkoming van diarree ten gevolge van voedselintoleratie en ter voorkoming van diarree bij jongen dieren.
Samenstelling
7.0 g Eikenschorspoeder, 0.5 g Tannnin, 0.75 g Houtskoolpoeder,
Pektin, Bentoniet.
DubbelDun schreef:@Jennyxx: wel vreemd dat is dan zijn staart optilt om te schuren, want dan heeft ie dus geen jeuk aan de staartwortel, waar ze normaliter dus jeuk hebben.
karuna schreef:Jenny heb je een ruin? het zou kunnen zijn dat zijn koker vies is, of dat daar een lichte ontsteking zit. Als bij Connor daar teveel vuil zit schuurt hij ook zijn achterkant en dan alles behalve zijn staart.
Pellie schreef:bij gam hopen zich ook de afvalstoffen op in zijn koker, deze is gezwollen van het vocht wat zich niet omzet naar buil, iig erg slecht. dit is na zijn behandeling door de osteopate echt erg geworden, het is wel wat afgezakt maar nu na zijn 2e behandeling 2 wkn. terug blijft het zo. ik moet nog ff 2 weken wachten maar weet zo niet meer wat ik er aan doen moet.
plaatje voor jenny
Citaat:Had jouw paard geen vieze koker door bv te veel eiwit?
Pellie schreef:Wat je ziet is het topje van de ijsbergkaruna, met je arm naar binnen??hoe groot is zijn koker wel niet?
Tot mijn elleboog ongeveer. En dat is kennelijk toch behoorlijk diep. 2 weken geleden de eigenaresse geholpen met haar appaloosaruin. Die heeft suikerziekte en had kennelijk toch wat verkeerds binnen gekregen en ook bij hem dan meteen een erg vieze koker en een ontsteking. het was voor haar de eerste keer en het lukte van geen kanten ondanks dat hij verdoofd was. Ruin wilde het niet hebben en zij durfde niet stevig genoeg vast te pakken. Die heeft dus een erg kleine ruimte inwendig. Ongeveer 15 cm dat was alles en ook niet die rand bovenin die Connor wel heeft, met inderdaad de boon zoals die omschreven wordt. De plek waar de meeste smurrie verzameld.Citaat:karuna, met je arm naar binnen?? hoe groot is zijn koker wel niet?
Citaat:Megchelen
Afstand 69,6 km.
Reisduur 00:57