Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:@superpony ik ben het volledig met je eens. Verkeerd voeren kan ontzettend veel problemen veroorzaken.
Wat ik mij wel afvraag is, waarom de kwaliteit van Subli slecht is?
Ik voer het zelf niet, heb het ook nooit gevoerd, maar ik wil graag weten wáárom. Er zijn nl zat andere merken waar mensen ook van zeggen dat het slecht is.
Zijn er ook niet commerciële brokken?
pol1 schreef:I
En al die producenten kunnen makkelijk een brok produceren waarin je met bijvoorbeeld 1kg brok genoeg vitamines en mineralen zou kunnen dekken..dit doen ze bewust niet! Op al die verpakkingen staan vaak meerdere kilo's die gegeven moeten worden anders zit je niet goed qua vit/min.. met maar 1 doel omzet genereren!
pol1 schreef:Teveel is nooit goed idd babootje maar ze moeten toch makkelijk iets kunnen produceren zodat 1kg afdoende zou Zijn!?
pol1 schreef:Ik denk dat alle brokken geproduceerd worden met maar 1 doel en dat is winst!! Aangezien een paard ook zonder kan proberen alle leveranciers hun produkt als beste te bestempelen. En mensen voeren hun paard nou eenmaal graag ook daar wordt handig op ingespeeld.
En al die producenten kunnen makkelijk een brok produceren waarin je met bijvoorbeeld 1kg brok genoeg vitamines en mineralen zou kunnen dekken..dit doen ze bewust niet! Op al die verpakkingen staan vaak meerdere kilo's die gegeven moeten worden anders zit je niet goed qua vit/min.. met maar 1 doel omzet genereren!
Het belang van goed ruwvoer wordt nog steeds onderschat.
Ik zou geen niet commerciële brok weten op te noemen..
Babootje schreef:Ik heb niet de indruk dat superpony voedingsdeskundige is
hoogendroog schreef:Zie hieronder de site van Superpony en vorm zelf een mening:
*
(te vinden in een advertentie van haar)
Babootje schreef:Ik heb niet de indruk dat superpony voedingsdeskundige is
Citaat:Mijn werk is; paarden welzijn, management, voeding en training. Maar als je zelf iets geinteresseerd bent, is een cursus ook leuk om te doen. http://anivado.com/mod/page/view.php?id=159 Paardenvoeding 1 is online en ook niet gek duur. De rest wordt in Barneveld gegeven.
pol1 schreef:Teveel is nooit goed idd babootje maar ze moeten toch makkelijk iets kunnen produceren zodat 1kg afdoende zou Zijn!?
hoogendroog schreef:Zie hieronder de site van Superpony en vorm zelf een mening:
*
(te vinden in een advertentie van haar)
Mousmous schreef:Ayasha, net wat je zegt 'meestal'. Maar echt niet altijd. Degene die bij ons zo makkelijk is was met zadelmak maken ook wat rillerig op het been en daardoor ook heel voorwaarts. Logisch, een paard is een vluchtdier, dus bij iets spannends denkt ie voorwaarts. Nu is er gewenning en vertrouwen en vind ie het allemaal wel best.
Sizzle schreef:Dit is de beste opmerking uit het hele topicSommige paarden doen het beter op een beetje meer krachtvoer. Andere niet.
Kwestie van testen.
Roodvos schreef:Sizzle schreef:Dit is de beste opmerking uit het hele topicSommige paarden doen het beter op een beetje meer krachtvoer. Andere niet.
Kwestie van testen..
@Pol1: Is er een reden waarom je extra magnesium bij geeft?
https://annekehallebeek.wordpress.com/2 ... rekenfout/