Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:Maar wie zegt dat dit voer het verergerd?
Het is in alle opzichten bedoelt om de boel rustiger te maken. Het kan best dat er een product in zit waar een paard gevoelig op reageert, maar dat kan bij elk voer. Dus het is niet raar dat niet elk paard wonderbaarlijk opknapt van dit voer.
Noem mij een voer waarbij dat al wel gelukt is
Als je niet tevreden bent over je huidige krachtvoer, kan je het altijd proberen. Als het toch slechter wordt, kan je er gelijk weer mee stoppen.
janouk schreef:Superpony, waarom gastro afbouwen als je paard het er goed op doet? Wat zijn jouw overwegingen?
Anoniem schreef:Ik vind het raar dat hij nu een jaar op deze plek staat en de eerste 6 maand niet opgeblazen was en nu wel.
Terwijl ze altijd hetzelfde voordroog krijgen, want dat komt van de eigen landen af en wordt niet kunstmatig bemest of wat ook. (alleen biologisch).
Het enige wat anders is, is vitalbix.
En eerder was hij ook opgeblazen maar toen stond hij op rijk (voor hem té rijk) voordroog en rijk gras. Das gewoon too much.
Jotoma schreef:Mijn paard is ook maar 1.62 en krijgt 2x daags een halve schep. Dus redelijk vergelijkbaar darkchrystal!
@salamaleque: ik heb t niet geteld, maar heb er misschien twee gelezen die veregerd zijn. Dat vind ik dan relatief weinig. Als t nou andersom was, dan zegt mij dat persoonlijk meer
Je moet het helemaal zelf weten, maar voor t zelfde geldt knapt je paard er enorm van op.
superpony schreef:De Gastro+ zal vooral zijn werk doen in de maag, maar niet veel voor de darmen. Beter dan een hele slechte brok of muesli, maar verder heb je toch meer structuur nodig.
henshem schreef:superpony schreef:De Gastro+ zal vooral zijn werk doen in de maag, maar niet veel voor de darmen. Beter dan een hele slechte brok of muesli, maar verder heb je toch meer structuur nodig.
Ik vraag mij oprecht af waarom je dit denkt. Mijn paard van 15 is een stresskip en heeft al jarenlang maag- en darmklachten. Op geen enkel ander voer heeft hij het zo goed gedaan als op dit voer nu. Zowel qua maag- als qua darmproblematiek.