Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aukie schreef:Het deksel van mijn pot Vitella krijg ik er met geen mogelijkheid af....![]()
Heeft iemand daar een truukje voor??
An1985 schreef:Welke is het dan?? gewoon de HorseFlex Glucosamine? en daar zit dan msm bij zie ik??
Ik wil wel graag een heel eerlijk antwoord of het spul sterk ruikt of smaakt! Mijn paard is echt een zeikerd. Ik geef hem nu msm van een italiaans merk want ik woon in italie. Maar hij wil het echt met geen mogelijkheid, niet door voer, niet door slobber ook niet met appels en wortels erdoor heen.. Ik geef het nu met een spuit in zn mond maar vind het helemaal nix. Echt dag een gedoe en vaak wordt de helft uitgespuugd!
vejovitaal schreef:10 gram glucosaminesulfaat 2kcl per dag is in combinatie met 8 gram MSM voldoende.
MSM zorgt voor snellere, betere (volledigere) opname van de glucosamine.
Let wel dat dit onze aangeraden dagdosering is, iedereen staat vrij meer te geven per dag.
An1985 schreef:Welke is het dan?? gewoon de HorseFlex Glucosamine? en daar zit dan msm bij zie ik??
Ik wil wel graag een heel eerlijk antwoord of het spul sterk ruikt of smaakt! Mijn paard is echt een zeikerd. Ik geef hem nu msm van een italiaans merk want ik woon in italie. Maar hij wil het echt met geen mogelijkheid, niet door voer, niet door slobber ook niet met appels en wortels erdoor heen.. Ik geef het nu met een spuit in zn mond maar vind het helemaal nix. Echt dag een gedoe en vaak wordt de helft uitgespuugd!
JastieHorse schreef:Mijn merrie is een echte vreetzak dus die heeft gelukkig geen moeite met de glucosaminewat betreft de msm..werkt dat ook pijnstillend/ontstekingremmend?