Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
romeorowan schreef:Ik heb vorige week een mail gestuurd naar HH met de vraag of ik gebeld kan worden of dat ik hun tel.nr. krijg zodat ik contact kan opnemen. Mailtje terug of het niet per mail kan omdat er anders zoveel tijd in gaat zitten en wat ik allemaal wil weten.
Geantwoord dat ik diverse vragen heb en voordat ik bestel (voor 4 paarden en 2 mini's) graag wat meer wil weten.
Niks meer gehoord. En dat vind ik niet correct.
Ik heb dus maar een proefzak besteld, toevallig gelijk met Jotoma. Jotoma heeft hem binnengekregen maar mijn zak is volgens track en trace nog bij het sorteercentrum.
Gisteren gebeld met DHL en ik kreeg een niet aardige jonge dame aan de telefoon die zei dat ik gewoon nog even geduld moet hebben.
Misschien moet voergezond overstappen naar een andere transporteur. Pakketjes die ik bestel via internet zijn normaal gesproken 2 a 3 dagen later in huis.
Taniya schreef:Gelukkig is er tegenwoordig ook muesli, gras/kruidenbrok enz. waar alle "rommel"niet meer inzit.
De basis is en blijft goed ruwvoeder en daarnaast na behoefte kan je dit aanvulllen met wat in jouw ogen voldoet aan je eisen en de eisen van het paard.
Dus er is gelukkig nu meer aanbod om je paard gezond te houden, en dat zijn niet alleen de Healthy Herbs wat uit al deze reactie's bijna lijkt door al deze "promotie"hier op bokt.
De keuze is aan iedere eigenaar zelf, alles heeft zijn voor en tegens, ieder paard is anders.
Dus informeer jezelf goed wat de producten zijn, wat je er van verlangt qua ingredienten, vit/min enz kijk naar je paard, het "werk" en wat heeft hij nodig en dan kan je alleen een goede keuze maken.
Caballos schreef:jiperdepip@ misschien hebben ze wel een goede reden om niet terug te mailen
Equi_libre schreef:M.b.t. de alternatieven: het ligt eraan wat je bestempelt als natuurlijke voeding. TS heeft in het begin van dit topic aangegeven dat wat haar betreft granen daar eigenlijk niet in thuishoren. Vandaar dat bijv. de voeding van Bioron hier niet aan voldoet en ook de meeste andere niet.
Equi_libre schreef:Dat klopt, maar later schrijft ze ergens dat ze liever helemaal geen granen geeft. Het maakt mij niet uit, wat ik bedoel te zeggen is dat het afhangt van wat je als natuurlijk definieert. Daarin zijn diverse nuanceringen mogelijk. Als granen er wel ondervallen bv, in hoeverre mogen die dan bewerkt zijn? En als granen er niet ondervallen, wat dan wel? Zo zijn er ook voeders zonder granen, met bietenpulp. Er zijn ook weer mensen die bietenpulp niet als natuurlijke voeding voor paarden zien. Dat bedoel ik. Meer als aanzetten tot 'nadenken' eigenlijk. Wat versta je onder natuurlijk en waarom.
SparklingApp schreef:Mijn hengst heeft helaas besloten het niet te eten, hij wilde het nog een paar keer iets proberen, maar komt nu met voeren al niet meer bij zn voerbak..