Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kevje06 schreef:ik heb problemen met de force.
2 van mijn pony's eten het niet en eentje eet het wel maar met lange tanden...
meer mensen met dit probleem???
Sybelle schreef:Ik ben er weer mee gestopt. Mijn paard heeft vanaf het voorjaar op Naturell gestaan maar ze vindt het echt vies. Laat het rustig staan tot het hooi op is. En omdat ik toch geen verschil qua conditie zag verder ben ik weer terug naar gewoon brok. Nu merk ik wel verschil. Ze is veel wakkerder en voor mij het belangrijkste: ze drinkt weer normale hoeveelheden.
Lante schreef:Daar zeg je wat... ik heb het idee dat mijn merrie juist dikke benen van de Amino Sport krijgt en ik voer haar ook Corn... zal eens wat experimenteren met de verhoudingen.Mijn paard krijgt dus wel dikke benen van teveel corn (1,5 per dag) gecombineerd met amino muskle plus.
Stal_Fiore schreef:Ik heb een voedingsadvies gevraagd en zij raden mij de Faser light aan, terwijl de Naturell mij juist zo aanspreekt.
Dat heb ik ook in het mailtje naar hun gestuurd, info over de naturell, omdat deze zo laag in eitwitten en suikers is en mijn merrie daar juist zo gevoelig voor is.
Wie heeft er ervaring in het verschil van voeren tussen de Naturell en de Faser Light?
Stal_Fiore schreef:Ik heb een voedingsadvies gevraagd en zij raden mij de Faser light aan, terwijl de Naturell mij juist zo aanspreekt.
Dat heb ik ook in het mailtje naar hun gestuurd, info over de naturell, omdat deze zo laag in eitwitten en suikers is en mijn merrie daar juist zo gevoelig voor is.
Wie heeft er ervaring in het verschil van voeren tussen de Naturell en de Faser Light?