ik wil het ook gaan doen maarwaneer heeft het echt nut als je om de hoeveel dagen geeft.. ??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik wil het ook gaan doen maarwaneer heeft het echt nut als je om de hoeveel dagen geeft.. ??
dankje..
ik ga het eens proberen..

Themba schreef:Waar kun je dat halen dan??
Jilletje schreef:omdat ze het gewoon erg lekker vinden
je geeft je paard toch niet iets met de reden omdat ie het lekker vind.. ik ben wel benieuwd naar de "verantwoorde" overweging om je paard bier te geven, en wat het met het bloed en dergelijke doet. Weet iemand dat?
. Pieternelm schreef:knoflook wordt ook te pas en te onpas gegeven maar breekt de rode bloedcellenaf. Even bij nadenken dus hoeveel en waarom je dat je paard geeft..
indrasjacks schreef:Jeetje zeg
ik vind dit pure mishandeling o zo zonder medische reden een dier bier te geven alcohol is niet goed voor mensen wat denk je wat het met zo`n dier doet nee ik ben echt anti om dieren alcohol te geven veel te riskant
zeker als je het dagelijks doet echt heel slecht

het is goed voor paarden/ponys. De hoeveelheid alcohol die erin 1 biertje ziet heeft niet tot nauwelijks effect op een paard/pony. Daarnaast is alcohol ook niet slecht voor het menselijk lichaam. Té veel alcohol is wel slecht voor het lichaam.