Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stamper schreef:[ [url=m/AROXgi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hallo,
Mag ik me hier ook melden?
Ik heb een 8 jarige, morgen 9 jarige haflinger.
Ze krijgt Glucobalance van Phytonics bij haar voer.
Verder kreeg ik als advies grofstengelig hooi bij mijn voer advies. Maar hier wil ik me graag verder in verdiepen.
Iemand die me daarmee kan helpen? Omgeving Roosendaal/Breda?
llora schreef:Hey ik meld mij hier ook even als dat mag. Ik heb een pony van 1.10 m vorige zomer werd hij al veel te dik van op de wei te staan. In de winter komt hij wel terug mooi op gewicht en dan staat hij met onbeperkt hooi op de paddock.maar nu ontploft hij bijna. Ik heb een graasmasker gekocht in de hoop dat dit gaat helpen. Ze staan van s morgens half acht tot acht uur s avonds op de wei. S nachts op de paddock met hooi. Hij werkt vier keer per week een drie kwartier. Soms vijf keer per week.
Nu is mijn vraag hoe laat ik hem het beste wennen aan het graasmasker en hoe pak ik dat het beste aan. Eerst een halve dag en in het oog houden?
En zit het masker zo goed?
[ [url=m/K5cB6p.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dgsN8w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo staat hij nu van gewicht en het weide seizoen is net begonnen.
[ [url=m/foRycw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6wL5in.jpg]Afbeelding[/url] ]
pol1 schreef:llora schreef:Hey ik meld mij hier ook even als dat mag. Ik heb een pony van 1.10 m vorige zomer werd hij al veel te dik van op de wei te staan. In de winter komt hij wel terug mooi op gewicht en dan staat hij met onbeperkt hooi op de paddock.maar nu ontploft hij bijna. Ik heb een graasmasker gekocht in de hoop dat dit gaat helpen. Ze staan van s morgens half acht tot acht uur s avonds op de wei. S nachts op de paddock met hooi. Hij werkt vier keer per week een drie kwartier. Soms vijf keer per week.
Nu is mijn vraag hoe laat ik hem het beste wennen aan het graasmasker en hoe pak ik dat het beste aan. Eerst een halve dag en in het oog houden?
En zit het masker zo goed?
[ [url=m/K5cB6p.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dgsN8w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo staat hij nu van gewicht en het weide seizoen is net begonnen.
[ [url=m/foRycw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6wL5in.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mag ik vragen welk masker jij hebt?
Azmay schreef:Masker lijkt me fijn zitten, vraag me af hoeveel ze er mee kunnen eten.
Drinken vinden ze in het begin eng maar went snel genoeg naar mijn idee.