8.30: 1 schep muesli
9.00 flinke portie hooi
11.00 het land op (heeft hij zijn hooi meestal nog niet op)
16.00 naar binnen en 1/2 schep slobber
17.00 rijden ect.
19.00 1 schep slobber en een flinke portie hooi
edit: foto
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ShannaY schreef:Mijn paard krijgt 3 keer per dag een half mix, en een half bix, in de middag krijgt hij daar ook nog zemelen bij, en daarna krijgen ze kuil. S'avonds geef ik hem nog penen, appels, lijnzaadbrok, knoflook en zeewier, vitamine E, Omega olie, en maisbrok. Maisbrok krijgt hij omdat hij iets moet aankomen.
draumpje schreef:ik ga na uitgebreid telefonisch overleg met marstall en DA binnenkort (lees : zodra het voer geleverd is, naar verwachting komende week ) over op Marstall Exzem en daarbij ga ik ook het supplement Exzem Plus bijgeven
knolle_krack schreef:draumpje schreef:ik ga na uitgebreid telefonisch overleg met marstall en DA binnenkort (lees : zodra het voer geleverd is, naar verwachting komende week ) over op Marstall Exzem en daarbij ga ik ook het supplement Exzem Plus bijgeven
Oke fijn dat je wat heb kunnen vinden, ik ben benieuwd hoe het verloopt.

merel_gomez schreef:ja klopt, je kan daar ook uitrekenen hoeveel voer je paard nodig heeft
merel_gomez schreef:ja klopt, je kan daar ook uitrekenen hoeveel voer je paard nodig heeft
draumpje schreef:merel_gomez schreef:ja klopt, je kan daar ook uitrekenen hoeveel voer je paard nodig heeft
het is wel een grove richtlijn hoor
de krachtvoer gift is over het algemeen vrij hoog en de ruwvoer gift vrij laag als je de calculator van pavo olgt

woeliej schreef:ben ik het mee eens. Zolang ze maar genoeg vitamine binnen krijgen zijn ze in mijn ogen al een heel eind. Ik heb mijn pony zelfs maar helemaal van het kracht voer afgehaald. (wel hyper pony) Hij doet wel erg veel en loop klasse 2 wedstrijden endurance. Gaat prima.