En volgens mij wordt het echt een bjoetie! Sorry als ik eroverheen gelezen heb, maar wat is haar verwachte stokmaat? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En volgens mij wordt het echt een bjoetie! Sorry als ik eroverheen gelezen heb, maar wat is haar verwachte stokmaat?
Zonnetje scheen heerlijk, heb er bijna 400 gemaakt, maar een paar leukste er even uitgevist, de rest moet ik de volgende keer maar bewerken 

Teuntje111 schreef:wegens ziekte van Bonita heb ik dit topic even een beetje verwaarloosd, maar het gaat nog steeds super met Willy! Ze komt nog steeds beetje bij beetje aan..
W_A_J schreef:Wat goed dat je dat beestje opknapt!
echt hartstikke zielig hoe die eruit ziet!
ik zou langzaam aan beginnen met bijvoeren, niet teveel in een keer,
daar kunnen ze niet tegen. ook zou ik hem nog niet zoveel laten rennen in de wei zeg maar,
voor het geval hij helemaal z'n benen verpest.
wel kun je 'oefenen' met lopen, gewoon kleine stukjes wandelen.
ik hoop dat het goed gaat met hem!
Sterker nog, ze heeft ruim voldoende aan het gras wat er staat (24/7 weidegang) en ze krijgt wat muesli bij voor de vitamines. Het bijvoeren is in overleg met de dierenartsen gegaan, die zullen wel weten waar ze het over hebben..
En van rennen zijn nog nooit de benen van een paard verpest.. Van stil staan des te meer.. Jonge paarden moeten zelfs zo veel mogelijk vrij kunnen bewegen. In de wei kunnen ze zelf bepalen wanneer ze dat doen..
Het gaat nu echt hartstikke goed met haar en buiten haar rare bouw zou je nu bijna niet meer zeggen dat ze er zo uit heeft gezien als 2 maanden geleden..
Komt dus gewoon weer goed met haar!!