Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MightyJoe schreef:Ik ben ook erg benieuwd. Mijn paard staat ook op care 4 life ( en bietenpulp) maar hij blijft ook nog erg schraal.
salamaleque schreef:Ik twijfel of ik zal starten met dit voer. Ik lees toch ook mindere berichten. Paard zuigt lucht (na brok) en is af en toe erg gassig. Mest is altijd in orde maar voordat hij mest komt er vaak eerst een heleboel mestvocht naar buiten. Dat loopt dan langs zijn achterbenen.
salamaleque schreef:Ik twijfel of ik zal starten met dit voer. Ik lees toch ook mindere berichten. Paard zuigt lucht (na brok) en is af en toe erg gassig. Mest is altijd in orde maar voordat hij mest komt er vaak eerst een heleboel mestvocht naar buiten. Dat loopt dan langs zijn achterbenen.
snissje schreef:salamaleque schreef:Ik twijfel of ik zal starten met dit voer. Ik lees toch ook mindere berichten. Paard zuigt lucht (na brok) en is af en toe erg gassig. Mest is altijd in orde maar voordat hij mest komt er vaak eerst een heleboel mestvocht naar buiten. Dat loopt dan langs zijn achterbenen.
Je zal het moeten proberen. Het is helaas niet zo dat wat er op de verpakkingg staat ook daadwerkelijk gebeurd. Het verschilt enorm per paard. Die van mij ging er alleen maar meer van luchtzuigen. Je zal het echt moeten proberen om er achter te komen.