Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Veulen84 schreef:Bij 1 op 5 bleef het echt vrij nat. 1 op 4 is het nat maar staat er geen water meer op. Ik laat het ongeveer een 1,5 uur staan. Zet het voor het rijden klaar en voer het er na.
Misschien is het verschil dat ik koud water gebruik?
Pavo_GT schreef:De zakken SpeediBeet van 15kg zijn gewoon sinds de introductie op voorraad in de fabriek en dus al weken leverbaar. De emmers met proefverpakkingen waren wegens groter dan verwachte populariteit tijdelijk op. Er zijn onmiddellijk extra emmers geproduceerd maar daar gaat tijd overheen omdat de emmer speciaal voor Pavo wordt gemaakt.
Daarnaast zijn er dealers die de introductiepakketten niet hebben besteld en die krijgen de emmers dan inderdaad helemaal niet (wel de 15kg zakken). Alle dealers zijn hierover geïnformeerd en hebben de kans gekregen om te bestellen. Wat betreft verkrijgbaarheid voor de klant zijn wij altijd afhankelijk van óf, hoeveel en wanneer een winkel bestelt.
Welkoop/BoerenBondwinkels zijn afhankelijk van hun hoofdkantoor. Pavo heeft daar een aantal weken terug de emmers + 15kg zakken afgeleverd, maar deze worden pas vanaf 1 december naar de winkels doorgeleverd (al hebben blijkbaar sommige filialen wel al wat liggen).
Wat betreft de test, zoals al is aangegeven gaat het ons om gebruikerservaringen. Dus voor mensen die SpeediBeet gebruiken in plaats van gewone bietenpulp of zelfs nog nooit bietenpulp hebben gevoerd. Natuurlijk is het product op zichzelf allang getest in oa Engeland maar gezien de grote vraag naar gebruikers ervaringen willen wij hier door middel van deze oproep zo snel mogelijk gehoor aan kunnen geven. Deze ervaringen willen wij dan natuurlijk ook kunnen gebruiken voor niet-bokt gebruikers. Vandaar een oproep.
Marije_jiplover schreef:Ik weet niet wat jouw voerleverancier is Bassenqua?
De Welkoop/Boerenbond heeft het nl al lang geleverd gekregen, net als alle andere vaste Pavo dealers, alleen heeft de directie daar een eigen plan mbt uitleveren van nieuw voer.
Datzelfde gold ook voor de Care4Life, het magazijn van Welkoop stond al vol, maar de individuele vestigingen kregen het pas veel later.
.
paintedblack schreef:Hallooooo het is gewone bietenpulp en overal verkrijgbaar mensen !!!
20kg voor nog geen €10,=
Oja....het moet natuurlijk wel wat langer weken maar of dat nu zo'n onoverkomelijk probleem is ?
Marije_jiplover schreef:Paintedblack, volgens mij is je punt duidelijk.
Door te blijven herhalen dat je dit product onzin vind, wordt het heus niet duidelijker.
Bewaren zou ik btw met aangemaakte pulp s zomers zeker niet aanraden en kan s winters met vorst praktische problemen geven.
Dat jij het niet hoeft, wil niet zeggen dat het voor anderen niet in een behoefte kan voorzien.
damian23 schreef:Meld me hier ook even. Ik heb via internet een zak besteld (hier in de buurt is het nog nergens te krijgen). Ik voerde masters seniorenslobberbrok of seniores priores. Omdat het ontsuikerd en mijn shet soms voor zijn hooi koos ipv voor de speedibeet heb ik een heel klein beetje geproefd. Alleen wat mij opviel was dat het net leek alsof er zand in zat. Iets knarste tussen mijn tanden. Het was fijner dan zand. Enig idee of dit hoort? Of wat dit kan zijn?