En eigenlijk nog teveel dus... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) heb ik nu dat nieuwe Faser Light gekocht ben ook benieuwd hoe zij het daar op doet. Zit erover te denken om mijn oudje aan de senioren muesli te zetten, zeg waar heb jij Atlanta op staan? Omdat die naar mijn weten toch ook al behoorlijk op leeftijd is? 
(ik en vele anderen weten dat hooi ook nr. 1 moet zijn).. maar toch kan me voorstellen dat menig vertegenwoordiger/adviseur als eerste hun brok zal noemen en menig leek dit zal volgen.Lante schreef:Jildau, die zwarte die groeit van lucht bedoel je?
Mijn oudje daar zondig ik nog mee, PAVO merriebrok, omdat ze een veulen aan de voet heeft. Ze is 22.
Zo leuk! En een vacht! Hij moest altijd onder een deken, want hij stond hele dagen te rillen, nu zweet hij weg onder een deken.
Suzan_bobar schreef:Ik had als advies 1 1/2 schep per dag mits hij getraint werd. Dat wordt hij op het moment erg weinig, dus ik ben begonnen met de helft iom de adviseur en ik kan nu ook minderen. Ging echt best snel. Ken mijn eigen pony zowat niet terug joh hahaha!
ben ontzettend benieuwd hoe ze het erop doen
Stal_Fiore schreef:Ik zit te twijfelen tussen de Naturell, Vito en Exzem.
Kan alleen de adobe bestandjes niet openen.
Wie kan voor mij de verschillen (kort) opnoemen??
Ik heb een merrie die zomereczeem gevoelig is, niet heel heftig hoor, overgevoelig voor eiwitten en suikers. Ze wordt snel wat vet.
Was altijd lastig aan te komen hier in de buurt, maar een stalgenoot krijgt het in haar assortiment (in Haarlem, voor de mensen in NH
).