Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Meteen even gemaakt natuurlijk
Kyra dook er direct op af en begon heel enthousiast te slobberen, maar liet het halverwege toch staan. ik denk wel dat t morgen ochtend leeg is want mevrouw eet eigenlijk alles wel
Bij roots had ik er nog een handje voer door heen gedaan, want die eet al jaren krachtvoer en is de zoete smaak dus gewend. ook hij at het niet direct in 1 keer op, maar goed, ze aten het in ieder geval wel! Dus ik ben benieuwd
.
en ze duiken er bij mij toch al best snel op af! Ze hadden beiden vrij veel vandaag ( na het weken dan ) dus daar zullen ze wel even mee doen denk ik zo 
Alleen zit er nog geen deksel op, dus mevrouw heeft mazzel en kan het nu nog gewoon van bovenaf eruit eten. Hebben hem net zo hoog gemaakt als de stal dus er pas tbest flink wat in. mazen zijn uiteindelijk toch 5 bij 5 geworden. op stal hadden ze betonijzer liggen wat ik wel over mocht nemen en kleinere mazen hadden ze niet. Ach, dit is ook wel prima!
Maar je kan t ook bestellen bij horsewellness.nl en er is geloof ik nog een website die ze heeft. Nadeel is alleen wel dat als je het moet bestellen de verzendkosten erg hoog zijn.