Jolliegirl schreef:Welke regio woon je luxje?
Ik zit in de achterhoek, regio Doetinchem
Zit er geen Welkoop in de buurt?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jolliegirl schreef:Mizora schreef:Dat er meer water bij kan betekent niet dat er meer water bij moet.
Ben ik t niet mee eens.
Als t geweekt heeft.. En ik doe er wster extra bij.. En drna staat t weer bekant droog.. Betekend dat dat het nog niet voldoende vocht getrokken heeft..... T staat hier, tot het geen vocht meer opneemt.
Maar hij word haast doorgevoerd...
Er moet toch iets zijn.. Kan me echt niet voorstellen dat dit aan het voer ligt...
Hij krijgt zoveel... En we hebben vanalles al geprobeerd.
Sojaschroot kan ik hier niet krijgen..
Omgeving Dordrecht/Alblasserdam
Dus als je een adresje hebt.. En een prijsindicatie hou ik me aanbevolen..
luxje schreef:Ik doe hier drie scheppen droge sp in een lege marstall force emmer, de emmer vul ik af met heet water, dan is het met een half uur klaar om te voeren.
Sojaschroot heb ik afgelopen week laten bestellen bij de voerleverancier, heb het merk "for farmers" binnen gekregen, ruim €11 voor 25 kg
Moeilijke eter vind het nog lekker ook!
C_arola schreef:Ik zou ook graag tips willen krijgen, ik lees positieve ervaringen over sojaschroot en heb net geïnformeerd bij de diergroothandel in Hattemerbroek die 20kg voor 12,95 verkoopt, het bedrag is netjes zie ik hier.
Alleen hoeveel geven jullie per dag en bouwen jullie dit op, zo ja met hoeveel per dag? Geven jullie verder nog iets om je paard aan te laten komen?
No_No schreef:C_arola schreef:Ik zou ook graag tips willen krijgen, ik lees positieve ervaringen over sojaschroot en heb net geïnformeerd bij de diergroothandel in Hattemerbroek die 20kg voor 12,95 verkoopt, het bedrag is netjes zie ik hier.
Alleen hoeveel geven jullie per dag en bouwen jullie dit op, zo ja met hoeveel per dag? Geven jullie verder nog iets om je paard aan te laten komen?
Mag ik via pb weten welke diervoederwinkel het is? Ik kan maandag via Hattem naar huis rijden.
Wie weet of er meer soyaschroot verkooppunten op de route Apeldoorn, Zwolle, Heerenveen?
Ik heb haye Bethlehem in Wolvega al een mailtje gestuurd met de vraag.
No_No schreef:C_arola schreef:Ik zou ook graag tips willen krijgen, ik lees positieve ervaringen over sojaschroot en heb net geïnformeerd bij de diergroothandel in Hattemerbroek die 20kg voor 12,95 verkoopt, het bedrag is netjes zie ik hier.
Mag ik via pb weten welke diervoederwinkel het is? Ik kan maandag via Hattem naar huis rijden.
Wie weet of er meer soyaschroot verkooppunten op de route Apeldoorn, Zwolle, Heerenveen?
Ik heb haye Bethlehem in Wolvega al een mailtje gestuurd met de vraag.