Tigra_ schreef:Zo dat is wel een verschil tussen de eerste en de tweede.
Hoeveel kilo er af zou moeten. Lastig zo schatten. Hoeveel weegt ze nu ongeveer?
Maakte je toen veel lange ritten? Ziet er goed uit toen hij topfit was hoop dat ik dit ook voor elkaar krijg met mijn fries en de pony.
De dierenarts gokte toch tegen de 580 kilo, ze woog zo'n 640 toen ze op haar vetst was. Ze is zwaar gebouwd, maar zoals de tweede foto toont wilt dat niet zeggen dat zwaar staan gezond is voor haar

Ik ga ze echt eens moeten meten.
Jotoma schreef:Heel herkenbaar, mensen van de oude stiel (stempel denk ik?) en paarden met overgewicht.
Het blijft vervelend, de strijd tegen de kilo's voor je paard. En het is niet zo dat als je er eenmaal bent, je dan klaar bent.
Mij bevalt het toch echt het beste om m helemaal van t gras af te houden en alleen op hooi, maar dat betekend dat mijn paard ook alleen zou moeten staan. En ja, er staan wel paarden achter hem in t land, maar dat is toch anders dan in t zelfde stuk.
Dus hier toch maar 's ochtends wat langer op t gras zodat hij gezelschap heeft.
Ik zou al blij zijn als ze zelfs dat had! Er staat geen enkel paard in de buurt, en de paarden die in de 'buurt' staan, aka 5 km verder, kan ze niet eens zien. Ze hinniken ook nooit dus daar heeft ze niks aan. Arm ding, echt waar.